Ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer, dus ik maak maar een topic aan in de hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik train op dit moment op hoog niveau in een sport met gewichtsklasse, wat neerkomt op 6x per week een training van 2 à 3 uur. Ik heb te maken met een gewichtsklasse waardoor ik maximaal 59,0 kilo mag wegen en ik ben 1,75. Ik weeg op dit moment 63 kilo, dus er moet eigenlijk binnen nu en een maand echt wel 4 kilo af, voor zover dat haalbaar is. Mijn dagelijkse calorie-inname zal ergens tussen de 1500 en 1700 calorieën moeten zitten, volgens m’n coach.
Het punt is; ik maak me zelf helemaal gek met mn eetpatroon. Ik probeer namelijk een balans te vinden tussen genoeg eten om energie te hebben voor de rest van de dag, maar tegelijkertijd laag in calorieën te blijven om af te vallen. Ik probeer nu voor mezelf een eetschema op te stellen, maar ik ben heel erg inspiratieloos en ik weet ondertussen niet meer wat ik nou beter wel en niet kan eten. Kortom, is er iemand die mij hiermee kan helpen met een voorbeeld, of misschien een goede site weet met eetschema’s oid. Of tips met wat beter wel/niet te eten. Echt alles is welkom.