La Riche Directions op bruin haar..?

Heey,
Ik heb nog nooit mn haar geverfd
en wil binnen kort wat stukjes gaan doen met La riche Directions,
ik heb bruin haar. Maar ik wil het niet bleachen…
Weet iemand of alle kleuren dan gewoon nog fel zijn?
En zo niet, welke wel? :stuck_out_tongue:
thx ! ^,^

Ik heb ook ongeveer zo’n kleur, en violet en turqoise kwamen er bij mij gewoon heel duidelijk en mooi op zonder te bleken.

O, daar ben ik echt mega blij mee! Want ik las overal dat blauw/turkoois en paars een paar kleuren waren waarbij je alleen een soort gloed over je haar krijgt…
(Turkoois en paars zijn mn lievelings kleuren dus je hebt echt geen idee hoe blij ik nu ben xD)

Een vriendin van me heeft donkerbruin haar (een stuk donkerder dan jij) en turquoise zag je bij haar best goed! Het werd wel vrij snel groen, omdat het blauwe deel er sneller uit wast dan het groene, dus daar moet je wel rekening mee houden.

ik heb denk iets donkerder haar dan jou en had stukje violet gedaan (met zelfde verf) en heb het zegmaar 2 keer moeten kleuren voor het echt mooi was :slightly_smiling_face:

maar toen was het ook echt wel de zelfde kleur als in het potje !!
het gaat er alleen best snel weer uit vond ik…

ik had het trouwens hier gekocht
http://www.ebay.nl/sch/pu…from=&_ipg=&_trksid=p3686

ongveer ¤12 voor 2 potjes inclusief verzend kosten :slightly_smiling_face:

nog ff vraagje weet iemand toevallig of dat je flamingo pink duidelijk ziet op bruin haar ?

Dus het werkt zonder bleken?
De verleiding is zojuist met 300000% toegenomen bij mij… :’)

de paarse bij mij wel :slightly_smiling_face:

AH, ik wil het nu kopen dan! ;o

Hoe lang bleef het bij je zitten? Wast het er compleet uit naar verloop van tijd of blijf je een gloed houden?

Dankje : ) !

Super bedankt allemaal ^-^
Ik had echt gedacht dat je niks zou zien :stuck_out_tongue:
Van wat ik op internet las was alleen poppy red een kleur die je zag maar voor de rest niks.
Nog een vraagje, van die kleurborstels, waar koop je die? :3

kleurborstels?