La Riche Directions haarverf

Hallo mensjes [=

Ik wil al heeeeeel lang een fel kleurtje in me haar, mijn haar komt net op me schouders, ik heb een scheve pony en het is na lang en veel blonderen eindelijk bijna wit!!

Nu twijfel ik enorm wat ik moet kiezen, ik wil niet volledig van me blond af, maar wel een leuk kleurtje, na googlen kom ik uit op het beste merk La Riche Directions, via google en youtube vind ik de kleur turquoise heel mooi… maar heeft iemand ervaring met het werk? En tips wat t leukste zal staan? Gaat het er makkelijk weer uit, hoe snel vervaagd het…

aparte haarkleuren topic

zie aparte haarkleuren topic.

hey, directions legt een laagje om je haar, het is dus ook niet schadelijk. Het verschilt per persoon hoe snel het eruit gaat. Maar aangezien je haar vaker gekleurd is zal het er sneller uitlopen, komt doordat de haar schubben dan minder goed sluiten van vaak haar verven. Ik denk ongeveer 3-4 weken.
Iemand die ik kan was ook blond en zij had haar punten roze gemaakt met directions, dit ging na 2 weken vervagen en na 4-5 weken was het er uit. Maar dit kan ik dus niet met zekerheid zeggen hoe het bij jou zal gaan.

Wat ik altijd mooi vind is al je de punten kleurt. En niet te strak inzetten maar zo dat het een beetje natuurlijk overloopt van blond naar turguoise!

Hoop dat je er wat aan hebt!