l

m

thuis is ze superlief? :’) ik heb er verder geen ervaring mee maar het lijkt me logisch dat je vader op school strenger is dan thuis.

Mag dat dan? Anyway, ja tuurlijk is hij op school strenger, daar is hij je leerkracht en niet je vader.

Lijkt me inderdaad best ongemakkelijk!
Maar zeiken ze jou daar persoonlijk om af, of maken ze alleen negatieve opmerkingen over hoe je vader lesgeeft?

Je zou het eens aan hem kunnen vertellen, maar op een luchtige manier. Of aan een afdelingshoofd / teamleider ofzo. Want als ze problemen hebben met een docent moeten ze daar jou natuurlijk niet op aanspreken, maar de docent zelf (je vader) of de school (dan zal je zien dat ze ineens geen probleem meer met hem hebben…).
Dat kan je zelf ook best zelf tegen ze zeggen.

Ik heb ooit een paar lessen gehad van mijn moeder, zij was ook redelijk streng maar niemand had daar gelukkig echt moeite mee. Ik weet in ieder geval wel dat je 1000x beter een ouder kan hebben als leraar die te streng is, dan één die over zich heen laat lopen waar jij bij bent.

ik heb er zelf geen ervaring mee. ik weet wel dat op onze school dat volgens mij niet eens mag, je ouder als docent. verder vind ik het best logisch dat hij op school anders doet dan thuis. het is ook niet echt de bedoeling dat hij jou anders gaat behandelen dan de rest.

Ik heb het niet, maar mijn nonkel zat vroeger bij mijn grootvader in de klas.
Hij was de slimste van de klas, maar mijn grootvader trok altijd ergens een puntje extra af zodat zijn eigen zoon niet de beste was.

^ lol wtf is een nonkel

dat klinkt als een incest misvormd achtig persoon :’’’’’’’’’'D

^ben aan 't janken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, hoopte ook dat het verboden was haha. Klopt idd wel dat het logischer is…ze maken alleen maar opmerkingen over hoe hij lesgeeft gelukkig :slightly_smiling_face:

Je kunt ook van school veranderen.

Hahaha op google afbeeldingen stond deze prachtige man toen ik nonkel invoerde

Een nonkel is een oom.

j

En het commentaar gewoon negeren. Ik vind het idd wel raar dat je vader je gewoon les mag geven.

Oja, hij :slightly_smiling_face:

Is jou vader de enige klassieke talen docent van de school? Anders kan je misschien vragen om, bij dat vak, van docent te wisselen. Ik denk dat jou vader en school dit beiden wel zouden snappen. En volgens mij mag het inderdaad ook niet nee.

De vader van mijn moeder was vroeger de directeur, nog erger :wink:

f