L’Oréal Casting Sunkiss Jelly

Hoi hoi!
Iemand ervaring met L’Oréal Casting Sunkiss Jelly?
Dit is een oplichtende haarkleuring voor blond haar.
Ik ben van mijzelf al blond, maar vind het mooi om 's zomers nog blonder haar te hebben en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
Liefs

Ik ben zelf niet blond, dus ik zal nooit zelf ervaren of het echt werkt. Ik heb wel een review voor je: http://www.byaranka.nl/loreal-casting-sunkiss-jelly/

Om even antwoord te geven op je vraag! Het is echt een blijvend effect, je verft je namelijk met echte verf! Het vervaagt ook niet meer want het is echt gebleekt door de ammoniak in het product zit. Wil je het dus subtiel hebben raad ik het je aan één keer te gebruiken, helemaal nu voor de zomer omdat de zon je haar dan nog bleker maakt :slightly_smiling_face:

Thanks meiden! Het moet idd uitgroeien, maar er zit gelukkig geen ammoniak in, dat zeggen ze in de reclame :slightly_smiling_face:

Ik heb het zelf 1 keer gebruikt. Eerst er ingedaan en direct geföhnd. Iedereen vraagt aan me of ik mn haar heb gekleurd, je kan het dus direct zien!
Verhaal verteld aan de kapper en zij zei dat het waarschijnlijk geen kwaad kon en dat je er geen uitgroei van zal hebben (als je het 1 of 2 keer gebruikt, omdat de zomer er zo ook aan komt en het dan vaak ook al lichter wordt)
Daarbij was mijn haar na het insmeren en föhnen heel lekker zacht!
Heb het nu 1 keer gedaan en doe ik het denk ik nog 1 keer! Succes er mee!

Hier laat ik zien hoe het werkt: - YouTube

Droogt deze je haar uit?

Een meisje uit mn klas heeft dat in dr haar gedaan. Ze werd wel echt blonder en t was heel mooi!

Kan je het op deze manier steeds lichter en lichter maken?

Ik twijfel heel erg of ik het zal gaan kopen… Ik heb een paar jaar terug blondspray geprobeerd, en daar was ik niet echt tevreden over, ik vond het heel erg geel lijken!

Smeren jullie het aan het begin van de dag in je haar? Of pas 's avonds voor het slapen?

Na het wassen en dan fohnen, werkt perfect voor mij.

Ik heb donkerblond haar en ik wil graag ook wat lichter haar. Kan ik dit spul dan ook gebruiken? Niet dat mn haar dadelijk een rare kleur heeft :wink:

ik heb ong 1,5/2 maanden geleden bonde highlights laten zetten, zou ik dit dan kunnen gebruiken?