Kylie Jenner lipkit

Hoihoii! Ik was heel erg benieuwd of iemand misschien ervaring heeft met het bestellen hiervan en hoe het is zegmaar. Of het wel een goede kwaliteit is en of het wel echt die 44 dollar (Matte lipgloss+verzendkosten) waard is. Of kan ik beter een MAC lipstick bestellen?
Of te wel —> Wat vinden jullie van de Kylie Jenner lipkit? liefs x

Je weet dat Kylie lipkits zo populair zijn dat ze meestal dezelfde dag als de release zijn uitverkocht? Dus je kan ze atm niet kopen haha

Ik zou voor een MAC lipstick gaan :slightly_smiling_face:

Als je ze uit rechtstreeks uit Amerika bestelt komen er niet alleen verzendskosten maar ook nog invoerkosten bij, die liggen rond de 20 euro. Dan word 1 lipkit wel heel prijzig. Als het je niet perse om de hype gaat kun je dan voor minder geld iets van dezelfde kwaliteit kopen.

Ja klopt maar als ze gerestockt worden wordt dat op allerlei instagram accounts gezet dus dan kan je ze bestellen, een beetje veel gedoe maar als het het waard is :wink:

Is het in euro? Ik wil ook wel een kopen, maar ik vind het best veel geld voor wat het is om eerlijk te zijn…

Ik zou voor MAC gaan. Ik weet niet of je die invoerkosten ook al meegerekend hebt? Maar ik vind 't incl verzending& invoerkosten echt te duur voor lipstick + liner.

Als je per se liquid lipstick wil kun je evt. ook Gerard Cosmetics, NYX, LaSplash, Sleek en nog veel meer bestellen.

Ik heb er drie. Posie K, True Brown en 22. Ik vind ze wel heel fijn. De lippotlood past goed bij de liquide lipstick. Bij mij blijven ze ook goed zitten. Het is inderdaad een hype, maar ik vind het wel de hype waard. Ik ben blij dat ik ze bezit. De anderen wil ik ook hebben.

Wel rekening houden dat de dollar-euro valuta nu echt slecht is voor ons (44 dollar = 39 euro).

Je moet ook nog rekening houden met taxes, komen veel extra kosten bij kijken

Ik zou et niet doen. Je kan ook Anastasia proberen, of Jeffree Star die hebben ook hele goede.

Als je echt de kleuren mooi vind kan je ook eventueel naar dupes zoeken.

Yeah but echoing a million people here saying if you’re not buying for ethical reasons, don’t turn around and buy from Lime Crime XD
NYX Liquid Suede is so effing good though, it’s light and long...

Ik zag deze post op tumblr met allemaal dupes per kleur.

Gerard cosmetics heeft ook mooie dupes.
Ik had het heel eventueel gedaan als ik in Amerika had gewoond en ze dus maar 29 dollar waren, maar nu zal het dus 29 dollar + 14 dollar verzendkosten + 18 euro invoerkosten worden waarschijnlijk. Dat is het echt niet waard.
Zou inderdaad voor dupes gaan. Anastasia, MAC, gerard cosmetics etc. Je kan op beautybay kijken, daar hebben ze heel veel

Ik las dit vanochtend, dus het lijkt me echt niet dat ze zoveel geld waard zijn :’)
Je kan beter die van Anastasia of Jeffree Star kopen denk ik.

Dose of color is ook goed, of NYX matte lip cream

Het staat ook op de homepage van girlscene, maar ik snap wel dat niemand die bekijkt x)

Ik ga m niet bestellen, heel erg bedankt voor de tips! liefs x