Kylie Jenner Challenge

Hallo,

Jullie hebben vast al gelezen over die vage Kylie Jenner Challenge.
Ik vraag mij af : worden je lippen ooit weer normaal als het zo misgaat of niet ? Zijn die meisjes chronisch verminkt of trekt dat rare effect ook nog weg ?

groetjes

Ik denk dat het wel wegtrekt, net als een zuigzoen, word het volgens mij vacuüm gezogen.

Dat rare effect trekt weg
het ziet er alleen niet uit voor een tijdje

Bedankt allebei. Kan het ook nog positief uitlopen als je het opbouwt ? Dat het dan wel mooi wordt ?

Waarom zou je dat willen

Gewoon nieuwsgierigheid :cold_sweat:

Ik zou het niet doen :’). Echt voor schut.

Probeer het en plaats een foto

Ik denk het niet. Als je je lippen groter wilt maken moet je dat proberen met lippotloden.

nouja hangt er vanaf. Las ook een artikel met foto’s van mensen wiens lippen opengescheurd waren :")

Ja inderdaad echt erg! En ook een nieuwsbericht over zelfs ontplofte lippen… pff wat een horror

Volgens mij wordt het na een tijdje weer normaal, dus het heeft totaal geen nut.
En als het uitscheurt ofzo, tja dan blijf je dat misschien wel heel lang zien.

Echt zo debiel die ‘challenge’ :’)

Ontplofte lippen?! Wauw! Dat is we heel ernstig…

je moet wel echt heeeeeeeeel erg ver gaan wil je je lippen laten ontploffen :’) serieus doe het voor een paar minuten (je moet het wel opbouwen, de eerste paar keren zie je weinig effect en zal het ook snel wegtrekken), zoek maar op internet hoe vaak

maar een paar minuten, niet zoals die achterlijke meiden die het een half uur achter elkaar doen.

Het kan enorm mooi worden! Heb een paar filmpjes van beautybloggers gezien, maar die meiden doen het hooguit 3 keer 30 seconden, dan worden je lippen een tikje voller. Dit houd ongeveer 3 uurtjes aan.

Welke beautybloggers waren dat?