kwetsen..

hallo allemaaal:)
ik ben erg gekwetst door een jongen en hij maakte me helemaal verliefd en uit eindelijk liet hij me helemaal stikken alsof er niks was en nu heeft die dus al bijna met een ander meisje en wat zou ik nou tegen hem kunnen zeggen om hem echt te laten merken dat ik erg ben gekwetst…
en is het erg als hem weer ga proberen hem verliefd op me te laten worden?

xxx

Deze jongen is het je totaaaaal niet waard, laten gaan dus. Jij weet en verdiend veel beter.

Verlaag je vooral niet naar zijn niveau door het terug te doen. Sta erboven en laat hem gaan.

Hij heeft je gekwetst en dat mag hij best weten. Je kunt dit het beste in je eigen woorden zeggen, misschien face to face of in een brief (zo heb ik het een keer gedaan). Als jij het hiermee kan afsluiten moet je dat vooral doen!
Maar ga hem alsjeblieft niet weer ‘verliefd op je laten worden’. Ten eerste is dit vrijwel onmogelijk. En ten tweede: WAAROM? Hij heeft je pijn gedaan. Dit zal hij vast en zeker nog een keer flikken. Eens een asshat altijd een asshat. Hij is het niet waard.

Neee, die moet je niet meer willen meid

Laten gaan

Pff ja lekker doei met hem dan. Klinkt als een lul.

Oh typ foutje, ik bedoelde ‘verdient’ en geen ‘verdiend’. Ach ja het zal allemaal wel.

Niet doen en laten gaan!

ik heb ook weleens iemand helemaal verliefd op me late worden omdat ik dat dacht dat ik dat ook was dat gevoel veranderde en heb ik hem ook keihard late vallen dus wieweet doet die het niet eens express…

maar ik denk dat je plan niet werkt soms werkt iemand negeren nog meer dan iemand achterna blijven gaan

Ik zou hem negeren en doen alsof het je net niets doet… doe je sterker voor, dit heeft meer effect dan dat je zal tonen of zeggen hoe je je echt voelt.