Kwestie over kado

Hello,
ik wil m’n vriendin morgen een kado geven (ze is jarig geweest), maar er is ook nog een andere vriendin bij en ik denk dat zij geen kado heeft. Dus ik weet niet of ik haar dat kado moet geven? Of dat niet raar is zegmaar…

Dafuq. Als die andere vriendin niks geeft dan maar beide niks geven? Beetje flauw.
Nee, dat is het probleem van die vriendin die meegaat. Het is een verjaardag, dus ik vind dat je wel iets moet geven.

Het maakt toch niet uit dat zij niks geeft? Dat is haar verantwoordelijkheid.

volgens mij is het normaal dat je bij een verjaardag een kado geeft, het is iig zeker niet vreemd ofzo. en als die ander niks geeft, dan is dat haar keuze, maar dat wil niet zeggen dat jij ook niks moet geven. als het jouw principe is dat jarige vriendinnen een kado krijgen, dan moet je daaraan vasthouden.
daarbij, er staat dat je denkt dat die ander niks geeft. stel dat ze het toch wel doet en dan sta jij daar met lege handen, terwijl je wel wat wilde geven.

hoi , ik had ookal een keer zo’n topic geplaatst en die werd meteen verweiderd omdat er al een groot topic voor is ! EN DEZE BLIJFT WEL . TSSS.
neehoor , maar ik zou het daar vragen .
want anders krijg je weer gezeik , net als ik.

^ Doe niet zo zwak zeg

Jij wist niet wat je wilde geven, daar is dat andere topic voor. Dit meisje heeft al een cadeau, maar heeft een ander probleem. Totaal iets anders.

OT: Geef jij wel het cadeau, dat andere meisje heeft haar eigen verantwoordelijkheid.

Okee, maar ik ging haar sws wat geven, wist alleen niet of ik 't NU moest geven. Het is verder geen feestje o.i.d. Maar ik ga het haar geven :wink:

*morgen dus

@24birds.
dat klopt niet helemaal .
ik had een topic , dat ik niet wist wat ik moest vragen.
maar laatmaar , elke keer weer krijg ik van die kutreacties.

Vind je het gek dan dat je zogenaamde ‘‘kutreacties’’ krijgt?
Je maakt allemaal topics aan met vragen die makkelijk in de algemene topics kunnen.

Maar topics over wat je voor een verjaardag moet vragen zijn er ook al gewoon. Daar is zelfs al een algemeen topic voor.

Dit topic gaat over een heeeel ander onderwerp