kweet t niet meer

ik ben verliefd op een jongen die een jaar ouder is als mij

ik heb nog nooit met hem gepraat of iets
dat durf ik ook niet ik durf niet zijn nummer te vragen met hem te gaan appen dat komt zo dom over

mijn vriendinnen zeggen wel dat hij altijd naar me kijkt en zijn vrienden kijken me ook altijd aan…
wat moet ik doen, ik ben echt hopeloos ik weet het niet meer… :flushed: :flushed: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Waar ken je hem van? Probeer met hem te praten. Ik zou inderdaad niet zomaar zijn nummer vragen als je nog nooit gesproken hebt.

ik durf niet met hem te praten

Maar zit hij bij je in de klas? op school?

weet ik… maar ik durf het echt niet stel het is helemaal niet zo en ik heb t helemaal mis dan sta ik ook voor lul :cold_sweat: :flushed: :flushed:

in een klas hoger

Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten is altijd mis.

Wat nou als dit de liefde van je leven is en jullie gaan super gelukkig worden je hoeft hem alleen maar even aan te spreken. :stuck_out_tongue:

Alleen ik snap je wel, vooral als je hem niet echt kent. Maar probeer dicht bij hem te komen, bv via zijn vriendengroep. Want als hij bv met een hele groep op school zit loop je daar niet makkelijk op af.

hoe moet ik bij zijn vriendengroep komen?

Ik heb dit meegemaakt en nu is die jongen die toen zo onbereikbaar leek mijn vriend. Dus alles kan gebeuren! Zorg er gewoon voor dat je hem vind via facebook, instagram etc. Via dat soort social media is in contact komen een stuk makkelijker. Maak het jezelf niet moeilijk door negatief te gaan denken. Stap uit je comfort zone en doe wat je doen moet!

succes :slightly_smiling_face:

Eigenlijk moet je gewoon op hem afstappen en een gesprekje met hem beginnen, maar om eerlijk te zijn zou ik dat zelf ook echt niet zomaar durven. Zoals hierboven ook gezegd wordt kun je proberen om via social media met hem in contact te komen, zoek 'm op op Facebook/Twitter/Instagram en probeer op die manier een gesprek met hem te beginnen. Over een tijdje wordt de stap dan (denk ik) minder groot om hem ‘in het echt’ aan te spreken en aan zijn nummer te komen.

op hem afstappen is super moeilijk dat begrijp ik. Probeer het is via Instagram. Je gaat hem volgen, op een gegeven moment dm’en en dan vraagt hij vast wel je nummer omdat t via app makkelijker is. Dan klets je, spreekt af, en voila. Zo ging t precies bij mijn vriendin. Ze kende hem nauwelijks 2,5 weken en ze hadden al een relatie. Daar baalt ze achteraf heel erg van dat het zo snel is gegaan. Dus mijn tip, profiteer van social media en doe t allemaal lekker langzaam :wink: Succes !!!!