Kweet gwn niet hoe

Dit is al de 2e keer dat ik recht tegenover hem stond en hem had kunnen vragen, heb ik weer mijn kans verspilt :c kvoel me eigenlijk best laf. Misschien moet ik het via een briefje ofzo doen, alhoewel ik niet goed weet hoe.

Kben verliefd maar durf niet te vragen

Iemand tips?

is er binnenkort een feestje of event ofzo? kun je vragen of hy daar toevallig heen gaat en of hy met jou wil??

Nja dat was dus vrijdag en daar zijn we beiden heen gegaan, toen stond hij ook een keer voor me. maar we zijn niet samen gegaan en verder weet ik niet echt of er een feest is :c

Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Ik ook niet, sorry.

Wat wil je vragen daaan

wass of die verkering met je wil? ;;

Jaa

same here!!

Ik vind het nogal weinig informatie… En de informatie díé je geeft, is supervaag; je hebt 2x tegenover hem gestaan, en wilt hem meteen vragen? Kent hij jou überhaupt wel? Hebben jullie elkaar wel is gesproken? Begin gewoon met rustig tegen hem te praten; over jullie hobby’s en muziekstijl ofzo…

Contact met hem maken, lief lachen, laten merken dat je m leuk vind!
Begin een gesprek met hem en dan zul je wel zien hoe het verder gaat… :’)
Verder wel iets beter je probleem omschrijven.

Oke ik zal het beter uitleggen in nieuw forum -.-

Je kan ook gewoon in dit topic meer uitleg geven…

Oke.

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen en hij weet heet ook, we praten vaak en dat is altijd heel gezellig. Nu wil ik hem al een tijdje vragen maar weet niet goed hoe, ik heb dus al 2x tegenover hem gestaan terwijl ik van plan was hem te vragen (kheb wel vaker tegenover hem gestaan, maar nu wou ik het vragen) maar telkens durfde ik niet en dat vind ik best wel stomm.

Maar hij weet dus dat jij verliefd op hem bent?
En jullie hebben geen verkering?
Whut.

haha en je bent 11 maar in het andere topic begon iedereen te zeuren over je leeftijd :slightly_smiling_face:

maarjaa, zeg gewoon ‘hoi ik vind je leuk’ en dan komt de rest vanzelf ?