Kwasten!

Haii!
ik wil heel graag een make-up kwasten set hebben.
Maar ik heb geen idee waar ik ze kan kopen,
en ik wil ze eigelijk niet van internet bestellen!
waar hebben jullie je kwasten set gekocht, of weten jullie winkels die het verkopen? :slightly_smiling_face:

In make-up winkels kan je toch kwasten kopen? Bij Hema of Bodyshop ofzo?
Of wil je meer één set van allerlei kwasten?

Bijenkorf, Ici Paris XL, Douglas. Vaak wel gewoon in winkels waar ze ook make-up verkopen.

een set, goeie kwasten

hoe duur is zo’n set ongv?

Nou in de winkel best wel duur. Iets van 100E zag ik laatst bij de ICI? Op Ebay heb je vaak een hele kwastenset van MAC voor maar 40E ofzo. Dat is dan wel een voordeel daar aan.

Bij de kruidvat van gosh hebben ze kwasten! Gewoon bij de make-up.
Ik weet niet of ze supergoed zijn ofso, maar ik ga iig wel 2 er van kopen :slightly_smiling_face:

Bij the bodyshop heb je zo’n set met suuuperzachte haren voor 40 euro!

^die van de body shop voor 40 euro heb k gisteren gekocht. ben er super blij mee, zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker zacht.

Ik woon niet bij de bodyshop :frowning_face:
De dichtse bij is volgens mijn groningen…
En daar kom ik dus ook nooit?

Zal je hem ook kunnen kopen bij?

• Etos?
  • V&D?
  • Douglas
  • Ici Paris
  • Van Os Pafurmaria
  • jij een sugestie

Hoe duur is alles ongv/

Bij de Douglas & Ici Paris kan je ze sowieso krijgen. Als je in jouw V&D ook een Sephora hebt, dan zijn daar ook zeker kwasten te krijgen.

body shop

Nee geen sephora, baal ik wel erg van, kvind ht een super mooi merk net als mac…
Ze hebben er gewoon maybeline, en bourjois enzo.

Douglas en ici paris hebben geen kwastenset, althans niet in rdam. Wel losse kwasten, maarja kwaliteit ken ik niet van.
De LECO kwasten zien er mooi uit, maar zijn prijzig. te koop bij douglas.
sephora kwasten zijn wel mooi, maar ik denk dat je beter van de body shop kan kopen, 40 euro voor 5 kwasten ( brush, foundation, lip/concealer, smudge en oog)