Kwasten?

Hallo,

Ben opzoek naar een fijne kwasten set.
Denk dat ik ze online moet kopen want hier in de stad is weinig te vinden…

Heeft iemand ze misschien op e-bay gezien?
Er moet iig een foundation kwast bij zitten.

Groetjes Priscilla.

Inderdaad, je moet ze online kopen op ebay, want ik heb daar veel goede reacties van gezien kzal ff de verkoper en store op ebay voor je zoeken :wink:

ik haal van de site van mascha/beautygloss dit af:
"Waar heb jij die kwastenset vandaan?

Mijn kwastenset heb ik op ebay gekocht, via de verkoper bunbuncity (http://stores.ebay.nl/BUN…0QQsspagenameZL2222QQtZkm). Ik heb een 19 delige set met kwasten van pony en geitenhaar"

dus :slightly_smiling_face:

Ja klopt die bedoelde ik ook xD

Je kan op ebay op brush set / brush sets / makeup brushes / makeup brush set / makeup brush sets / cosmetic brushes / cosmetic brush set / cosmetic brush sets zoeken :slightly_smiling_face:

Bedankt ik ga even zoeken.

Ben echt mega onhandig met ebay vind nooit zulke dingen, terwijl anderen heeeel veel vinden voor een koopje!!!

Maar sommige kwasten sets moeten uit hong kong komen, hoe gaat dat met versturen dan ?

en een kwast om je foundation etc mee op te smeren zit die in zo’n set.
Ik zie wel zo’n soort kwast maar er staat dan onder Powder brush…

ligt eraan welke je set je ziet, en over dat verzenden, moet je effe bij feedbackscore kijken dat zit rechtsboven en als je dan op uitgebreide feedback score klikt, zie je ook alle beoordelingen over verzenden enz

powder brush = foundation
medium powder brush = blush en bronzer
evt. angled powder brush = volgens mij ook blush en bronzer…

Volgens mij dan he.

Ik heb trouwens zelf gisteravond ook op een set geboden bij die Bunbuncity (een van de 18delige met geitenhaar) Alleen ik kan niet zien of ik 'm nou gewonnen had… Want dat gaat allemaal via mijn vaders e-mail en hij is werken… Dus nu weet ik niet of ik er al een heb of niet! :stuck_out_tongue:

@moonboon

als je kan inloggen op ebay dan kan je daar toch ook zien of je gewonnen hebt of niet? bij mijn ebay staat er bij mij automatisch een overzicht van gewonnen biedingen :slightly_smiling_face:, of heb je die gegevens ook niet?

zat zelf er ook over te twijfelen, maar ik denk dat ik er niet zoveel mee zou doen, ik vind makeup wel leuk, maar ik gebruik eigenlijk niet zo extreem veel, dus meer als de helft zou toch maar blijven liggen dan denk ik :’)

Maar ik kan niet inloggen aangezien die account en alles van mn vader is… :wink:

ahzo dat verklaard :wink:

Ooooh top!

Dus dan is er ook een foundation kwast bij !

Nou ga ik bieden, maar die kwasten moeten uit Hong Kong komen…

Hoe gaat dat in zijn werk, en pay pall is veillig?

Jij betaalt dus de verzendkosten en die BunBuncity zorgt ervoor dat ze op de post worden gedaan in beschermend materiaal enzo… Verder kan je er nog een verzekering bijdoen geloof ik, (of hij zit er al bij? i dont know :$) Verder heb ik geen idee hoelang het duurt voordat je ze binnen hebt, dat staat ook nergens op die site…

En ja, Pay Pal is helemaal veilig! Zelfs mijn vader heeft er een, en hij is echt te voorzichtig met dat soort dingen altijd !

Welke set ga jij bestellen?
Xx

Ik snap er dus niets van he!
Nu heb ik geboden op een kwasten set van wonderfulspace…

Gaat om deze

http://www.stylesicons.com/stylesicons/20_brush_set/20_brush_set_7.jpg

Heb geboden : GBP 0,68 (Ongeveer EUR 0,92)
en dit heb ik dan gekocht, maar betaal je dan echt 0.,92 voor zo’n set?:face_with_raised_eyebrow:

Ja, maar je moet er ook de verzendkosten bij betalen! De verzendkosten staan er ook bij als het goed is!

Ja klopt die zijn GBP 10,98

dat is dus rond de 15¤ ofzo.

Ja ongeveer ja plus 1 euro voor de set dan?

Liijkt het jou een goede set?