kwaliteit H&M shoenen

hoi!
heeft er iemand ervaring met H&M schoenen?
Valt de kwaliteit mee of zijn’t echte pullen?
(want omg wat zijn er veel leuke, geodkope (vandaar mijn vraag) schoenen dit seizoen!)
x

Voor de prijs die je ervoor betaalt, vind ik de kwaliteit erg goed!

I agree ^^

H&M kleding is over het algemeen van goeie kwaliteit, ook de schoenen dus :slightly_smiling_face:

dat vind ik ook!

kwaliteit vind ik best slecht stiekem
slippers vallen de zolen eraf
en ballerina’s enzo lopen echt heel snel uit

ik vind dat de kwaliteit van hun kleding er de laatste jaren op achteruit gegaan is eig… :frowning:

ik had een keer ballerina’s en ze waren na 2 dagen ofzo al kapot terwijl ik er niks bijzonders mee had gedaan alleen gewoon gedragen.

de ballerina’s zijn voor mij héél goed, ik doe er lang mee, en ze zijn bijna de enigste waar ik geen blijnen/wondjes van krijg :d

ik vind ze goed genoeg hoor want niet alle dure schoenen zyn de beste. Myn H&M schoene zyn niet kapot gegaan, beschadigd ofwat dan ook.

-

die lage sneakertjes, die zyn echt superfijn & ze gaan ook gewoon goed mee!
& ik had eerst ook ballerina’s en die gingen ook gewoon lang mee.
dus gewoon doen.
&als ze kappot gaan, koop je ze nog een keer’
die schoenen zijn toch goedkoop :slightly_smiling_face:

slechte kwaliteit het gaat snel kapot bij mij. maar ik lees net dat sommige mensen daar geen last van hebben, dus miss ligt het wel aan mijn voeten :stuck_out_tongue:

ik heb vandaag nieuwe ballerina’s gekocht bij de H&M, en ik hoop dat ze lang meegaan, haha.

goede prijs-kwaliteits verhouding.

Ik vind de kwaliteit best goed. Je doet er wel maar een seizoen mee, maar voor de prijs vind ik dat normaal.

dankje meiden =)
heeft er iemand die gladiator sandal achtige schoenen mss?
of andere pumps…
hoe zijn die?
x

ik vind de pumps wel goed hoor ik heb deze:

http://files.hm.com/media…0_63818_09090_43_6161.jpg

en nog 2 anderen en ik vind ze goed…

mooi ^^ =)

Dit moest ik ook even weten. :grinning: