Kwaad...

Hoi meiden,

Ik zit met een probleem. Ik heb sinds een paar weken een vriend, en alles gaat opzich goed. Maar, ik heb heel lang ruzie gehad met de vriendin van een vriend van hem, echt gruwelijke ruzie. Ze scholdt me zonder reden uit voor hoer etc. (toen kende ik hem nog niet).
Nu ik met mijn vriend heb, en alles heb uitgelegd over de ruzie van mij en haar… had hij gezegd dat die toch bijna niet meer haar om ging bla bla bla.

Nu ineens zag ik op facebook dat ze SAMEN naar een hardcore feest gaan.
Nu weet ik dat hij daar van houdt, prima. En ik vertrouw hem.
Maar ik ben hier zo ontzettend kwaad om. Waarom precies met haar, nadat ik zoveel ruzie met haar heb gehad? En waarom samen?
Ik vroeg aan hem waarom die samen met haar ging, toen zei die ‘‘ik moet daar heen en zij wou mee dus ja’’.

Wat zouden jullie doen?
Ik wil hem niks verbieden, maar dit zit me echt totaal NIET lekker. Ik tril gewoon van woede.

Ik zou het ook niet leuk vinden. Vraag hem waarom hij met haar gaat? gaan er nog meer mensen mee? dan is het probleem minder groot in mijn ogen.
Leg hem uit dat je het echt niet leuk vindt en vraag hoe hij het andersom zou vinden :slightly_smiling_face:

Gaat hij alleen met dat meisje of met eengroep? Het is zeker niet netjes van hem, maar met de mensen waar jij ruzie mee hebt heeft hij nog geen ruzie. Maar ik snap dat je boos bent.

Dit dus. Lijkt me heel normaal dat je in een relatie kunt aangeven dat jij je er niet prettig bij voelt.

Hij zegt dat ik overdrijf en hij reageert heel boos,
en hij gaat samen met haar daar heen.

Wat gek dat hij zo reageert. Ga anders zelf met hem mee? (tenzij je het natuurlijk geen leuk feestje vindt).
Zeg tegen hem dat je het echt niet leuk vindt (op een rustige manier) en dat je het raar vindt dat hij zo boos reageert.

Het is een feest waar ik niet van hou, dus ik ga sowieso niet mee.
En dat heb ik al gezegd, maar hij reageert dan alleen maar met ‘‘pffff’’
Heel vaag.

Wat de fuk, ik zal ook echt ontzettend boos zijn hoor! Waarom met die bitch!?
Ben je nu ook bang dat ze allemaal bullshit over jou gaat vertellen tegen hem?