Kwaad over aankoop via gs!!

Ik had een mascara op girlscene besteld en die is vandaag ook aangekomen maar het meisje waarvan ik de mascara heb zei dat hij NIEUW is en nog niet gebruikt, omdat ze zoveel mascara’s heeft en die nie gebruikt verkocht ze deze. & dan draai ik de mascara open en wat krijg ik? EEN DROGE BORSTEL, de mascara zelf is helemaal vuil. Ik ben echt teleurgesteld en heb haar een note gestuurd, maar ze heeft hem wel gelezen maar niet geantwoord.
WAT MOET IK DOEN? Ik wil mijn geld terug

Ja daarom koop ik dus alleen bij (web)winkels, nooit 2e hands, ookal zeggen ze van niet.
Wel kut, maar ik denk niet dat je veel kan doen!

Hoe weet je dat ze die note gelezen heeft dan?
Zet haar naam iig in het slechte verkopers topic, dat weten andere mensen het ook. En ja, veel noten, bellen als je telefoonnr. hebt. GS kan hier niets aan doen, zijn ze niet aansprakelijk voor.

Er is idd niet veel wat je kunt doen. dat is het risico van via internet kopen

echt dom van me!

titel aangepast zo is hij duidelijker

Daarom koop ik geen cosmetica tweedehands, dat vind ik gewoon onhygiënisch en mensen kunnen zó makkelijk liegen.

KOPJECHINO: als je op OUTBOX drukt bij notes dan zie je of ze het heeft gelezen of niet :s

@Fashionxbeat ?

ja?

Maar wie is het meisje?

Hoe bedoel je die vorige reactie?

Nee, ze had haar een note gestuurd. En die persoon had dat gelezen, maar ik wist niet dat dat kon.

en niet beantwoord.

@HEARTxCORE Verwijder dit topic maar, hier kan ik toch niets mee bereiken

^ Als ze verteld van wie ze het heeft gekocht, is het ook handig voor ons :slightly_smiling_face:

Van wie dan?

dit is inderdaad wel onbetrouwbaar, misschien kun je dit plaatsen in het “Onbetrouwbare Verkopers-topic”?

Ooooh nu snap ik het
Haha heartxcore, ik dacht dat jij de verkoper was. Grapje…

Ja wie was de verkoper idd?

Wel stom zeg… Maar ja, helaas zit er altijd een risico aan online shoppen, je weet nooit of het echt zo mooi/goed is als de verkoper voor doet. Misschien kan je een mailtje sturen aan Girlscene? En sowieso even de naam doorgeven en in het onbetrouwbare verkoperstopic zetten zodat anderen niet van haar kopen?

http://forum.girlscene.nl…opers/list_messages/90016