sorry voor de titel maar het is gewoon hoe ik me voel en ik wist niks anders te verzinnen.
heey,
ik had eerst een vriend, ik heb het uitgemaakt na een half jaar ofzo.
ik heb nu ruzie met hem. hoe die ruzie is begonnen is een heel lang verhaal dus dat ga ik maar niet doen. iig, hij heeft veel vrienden en vriendinnen en hij is een beetje ‘‘the populair guy.’’ nu ik ruzie met hem heb, haat iedereen me ongeveer, ik voel mu nu echt zwaar kut. de ruzie ging trouwens (in het kort) over dat hij mn redens niet goed vond dat ik het uitmaakte, en dat iemand hem had gespot bij een rare foto en hij dacht dat ik dat had gedaan. maar ik wil dat het weer goed gaat tussen ons, dan haten de meeste ‘‘aanhangers’’ van hem me denk ik niet meer en dan gaat alles dit jaar weer (hopelijk goed.) ik moet toegeven dat ik dom ben geweest want sommige dingen had ik dus echt niet tegen hem moeten zeggen maar mn punt is dat ik heel graag weer wil dat het goed gaat tussen ons. maar ik durf hem niet aan te spreke, en ik durf niet meer met hem te msnen enzo want ik ben zo bang dat hij het niet goed wil maken! oja, en hij heeft weer een nieuwe vriendin :S maarja, hopelijk begrijp je me een beetje.
alvast super bedankt (:
xx Anna