kvoel me zwaar kut.

sorry voor de titel maar het is gewoon hoe ik me voel en ik wist niks anders te verzinnen.

heey,
ik had eerst een vriend, ik heb het uitgemaakt na een half jaar ofzo.
ik heb nu ruzie met hem. hoe die ruzie is begonnen is een heel lang verhaal dus dat ga ik maar niet doen. iig, hij heeft veel vrienden en vriendinnen en hij is een beetje ‘‘the populair guy.’’ nu ik ruzie met hem heb, haat iedereen me ongeveer, ik voel mu nu echt zwaar kut. de ruzie ging trouwens (in het kort) over dat hij mn redens niet goed vond dat ik het uitmaakte, en dat iemand hem had gespot bij een rare foto en hij dacht dat ik dat had gedaan. maar ik wil dat het weer goed gaat tussen ons, dan haten de meeste ‘‘aanhangers’’ van hem me denk ik niet meer en dan gaat alles dit jaar weer (hopelijk goed.) ik moet toegeven dat ik dom ben geweest want sommige dingen had ik dus echt niet tegen hem moeten zeggen maar mn punt is dat ik heel graag weer wil dat het goed gaat tussen ons. maar ik durf hem niet aan te spreke, en ik durf niet meer met hem te msnen enzo want ik ben zo bang dat hij het niet goed wil maken! :frowning_face: oja, en hij heeft weer een nieuwe vriendin :S maarja, hopelijk begrijp je me een beetje.

alvast super bedankt (:

xx Anna

oja, ik heb de ruzie toch gedaan (in het kort) want waarschijnlijk begrijp je mn probleem denk ik niet (:

Ik denk dat je hem toch moet aanspreken. Misschien is msn niet de beste optie ervoor maar het is de stap die je moet zetten om in contact te komen. Spreek hem aan als hij alleen is (dus niet op school in de pauze ofso).

ja het spijt me zeer, maar je zal hem uiteindelijk tóch moeten aanspreken schat. Gewoon zeggen wat je situatie is en rustig vertellen.

en sorry, niet echt behulpzaam maar het irriteerde me even:
het is redenen. niet redens.

maar inderdaad, gewoon aanspreken.

wat een asshole dat ie nu al een nieuwe vriendin heeft.
maar goed, ik zou hem idd gewoon aanspreken, gewoon normaal tegen hem doen, niet boos worden ook al word hij wel boos. bied je excuses aan.

```html

http://

sorry moest ff XD

maar als je wilt dat je situatie veranderd moet je toch met hem praten.
```

“nu al”?

Oh, ik had echt precies hetzelfde. Maar de mensen die je nu haten zijn gewoon dom, ze kennen maar een kant van het verhaal, en ze gaan jou nu al beoordelen. Ik heb nu ook allemaal mensen die me vies aankijken in de gang, maarja. Face it, dat zegt meer over hun dan over jou meid. Je moet er gewoon boven staan.
En ik snap dat ruzie niet leuk is, en dat je het graag goed wil hebben, dus ik zal gewoon proberen om met hem te praten. Als hij dat niet wil, his lost. Niet de jouwe.

@Ataraxia Ik vind na een halfjaar al best snel hoor… als je echt iemand leuk vind dan gaat dat niet binnen 6 maanden. < oh sorrie verkeerd begrepen. ik dacht dat hij na een halfjaar een nieuw vriendinnetje had maar je had het na een halfjaar uitgemaakt. xd

Ik vind het echt erg voor je ;(
Maar je zal toch de stap moeten zetten om het goed te maken, wees niet bang. Als hij iet of wat een hart heeft zal hij je wel ‘vergeven’ (: En wat de anderen over je denken? Dat moet je je echt niet aantrekken. Het belangerijkste is dat je jezelf blijft… Go girl :grin:

Er staat toch nergens hoelang het al uit is?
Er staat dat ze het na een halfjaar heeft uitgemaakt…

What can I say…
Liefdesverdriet sucks.

Maar als jij echt een poging wil ondernemen om het ‘goed’ te maken, zul je toch echt zelf initiatief moeten tonen, en hem moeten aanspreken…

Wat vind je zo eng?
Het is nu ook ‘niks’, dus slechter kan het niet worden…
Toch?