[kv] leven als in de film

Ik schrijf vaak mijn gedachten zelf op, doe dat al járen. Vind het leuk, kan even van me afschrijven als er iets is, maar laat het eigenlijk nooit aan iemand lezen, daar doe ik het eigenlijk ook niet voor. Maar ga het toch maar eens proberen, denk ik, al durf ik niet zo goed! Maar ben ergens toch wel benieuwd wat anderen er van vinden. Graag opbouwende kritiek!:slight_smile:

Leven als in de film.
Er wordt me vaak vertelt dat ik niet zo’n leven als in de film moet willen, dat het niet kan, dat het niet zo gaat en vooral, dat het leven niet perfect is. Maar, ik denk dat zij ongelijk hebben. Ik wil een leven zoals in de films. Zoals de goede, de mooie, de romantische films dan. Het perfecte vriendje, de leukste vrienden en altijd een grote bubble met liefde om me heen. Is het niet zo dat je zo’n leven zelf creëert, het zelf maakt? Ik denk van wel. Je kiest de mensen om je heen zelf, de mensen die de moeite waard zijn, de mensen met wie je mooie momenten hebt die alle slechte algauw doen vergeten. Die mensen houd je zelf dichtbij je. Wanneer de slechte momenten blijven hangen, kun je ook gewoon door gaan met de mensen die altijd een lach op je gezicht krijgen. Dat wil ik, zo wil ik het doen, zo wil ik een -in mijn ogen- perfecte wereld creëren, mijn eigen perfecte film. En daar gaat het om, dat het in jouw ogen perfect is. Dan zul je dat ook geloven, de imperfecties vergeet je. Ik geloof dat het kan, zal mijn leven zoveel mogelijk zo sturen, dat ik mijn eigen perfecte film krijg. En weet je wat? Ik ben al aardig in de buurt. Er wordt me vaak vertelt dat ik niet zo’n leven als in de film moet willen, dat het niet kan, dat het niet zo gaat en vooral, dat het leven niet perfect is. Maar, ik denk dat zij ongelijk hebben.

leuk!

doe ik ook kben namelijk een DENKER) lol

leeeuk, alleen misiets te langdraderig.
maar zeker verder schrijven.
en ik herken het als ik een film zie denk ik: ik wil ook zoon leven als hun.

XX

Tis niet echt een verhaal, dit is eigenlijk gewoon alles, het zijn mijn gedachten verwoord in een kort verhaal. Al breng je me nu wel op een idee om er toch een verhaal bij te schrijven, kan het eens proberen;)

Mooi!