Kutrooster

Bleh balen kut.
Ik heb een verneukt rooster gekregen voor volgende komende weken >.>
elke dag van het eerste (08.30) tot het 8e (16.10) behalve dinsdag dan is er een vrije dag (wtf?).
+ ik moet een uur reizen om op school te komen XD (ik in utrecht, school in amsterdam).
De opleiding is superleuk enzo (de tijden niet >.>)
en nu kan ik ook nieteens werken omdat ik zo’n verneukt rooster heb : BALEN.
(teehee weet iemand hoe ik aan geld kom? werk kan niet meer (ik werk al veel), dingen verkopen doe ik al, lenen doe ik niet aan!!)

In het weekend gaan werken?
Of op dinsdag als je vrij bent.

Wat teheckodemenos zegt :’)
Ik werk ook alleen in het weekend!! en dan kun je ook altijd vragen of je op dinsdag mag/kunt werken!!

Ik heb ook een keer een verneukt rooster gehad, en toen ging ik op een vriendelijke, maar dringende manier uitleggen aan de man die de roosters maakt dat ik een ander rooster wilde hebben. En dat hielp. Nu heb ik een prachtig rooster. Dus ik zou gewoon even langsgaan bij degene die de roosters maakt. Maar denk eraan, wel vriendelijk blijven en goed uitleggen waarom je liever een anders rooster hebt.

haha drugs dealen grapje dat vooral NIET doen(: maarre ik zou op dinsdag en zaterdag gaan werken ofzoo

Ik ben iedere dag vanaf 8:30 tot 17:00 bezig…
Dus ja, ik snap wel waar je vandaan komt
In t weekend op zondag kan je heel veel verdienen :wink: Vrijdag avond horeca misschien?

ik zei dat ik al genoeg werk xD
en ik heb al werk en ik blijf er
maar nja geen idee wie die domme lowlife roostermakers zijn >o<
mja moet effe kijken of ik op dinsdag kan werken
meestal zitten die leraren ook nog es te zeuren: jaa blabla jullie hebben geen tijd voor werk blablah
*ik denk echt van fuckers, hoe moet ik anders school/ extra kosten van school betalen O.O stufi is echt waardeloos (ik kreeg eerst fucking 279 en nu maar 152, wtf doe ik fout O.O

Okeey sorry voor het gezeur maar aangezien niemand anders wilt luisteren :’], als je het niks vind ga je maar iets anders kijken xD

en ik kan maar om de week in het weekend werken, heb ook nog eens gescheiden ouders (fijn he =.=)

dit vat ik dan weer ff niet.
je kan toch gewoon naar je werk reizen ofzo?
weet niet hoever je ouders van elkaar af wonen…?

joehoe mensen?

Dat je minder stufi krijgt?
Huh, je zit nog op school? Moet je je eigen school betalen? Woon je bij je ouders? Inwonend stufi is echt superweinig dan krijg je dat dus. Uitwonend is 259. Dus je doet niks fout, je woont alleen niet op jezelf. En als dat wel zo is moet je bellen, en er zelf achteraan gaan.
Ja sorry maar je zegt dat je zo veel problemen hebt en als we dan zeggen je kan gaan werken kan dat niet volgens jou. Hoe wil je anders aan geld komen? Niet dus.