♥ kutnagels T.T

Hebben jullie daar ook last van? Van die afbladderende nagels? Het is zó irritant :pensive: Zijn je nagels net mooi lang, gaan ze afbladeren. Weet iemand hier iets op wat écht helpt?

Voor mensen die zich hier niks bij kunnen voorstellen: Afbladderende nagels is eigenlijk hetzelfde soort effect als wanneer je nagellak afbladderd. Je nagels hebben verschillende lagen, dus als het af begint te bladderen verdwijnen steeds meer lagen waardoor je uiteindelijk geen of weinig ‘nagelwit’ overhoud.

heb ik ook! weet niet wat goed helpt…

Ja dat heb ik ook, het is echt heel irritant.

Nee, geen last van maar misschien helpt nagelverharder? Of gewoon altijd blanke nagellak op doen.

Nagelverharder idd.

Dat helpt dus alleen maar tegen ‘slappe’ nagels, maar niet tegen dat afbladderen…

Ja ik heb het ook ! En ik had eerst hele goede, sterkte nagels. Echt stom. Maar nu probeer ik het goed bij te vijlen zodat het weer mooi wordt en ik doe er nagelhardener op en dan 2 lagen zodat het niet verder kan afbladderen zeg maar. Ze zijn nu gelukkig weer iets beter.

nagels 1kant op vijlen dus niet heen en weer bewege maar telkens een beweging make

en je hebt van die speciale vijltjes polijstvijl gwn bij de drogist te koop die mag je wel over je nagel heen bewegen

http://www.fancyhair.nl/images/nagels/polijsten.gif

hiervan gaan je nagelsglanzen en bladeren ze minder snel af

Dat betekend dat je harde nagels hebt :grinning: Ik heb er ook last van.

Ik heb er ook last van…

ja echt lelijke.

max 1x per week je nagellak eraf halen met nagellak remover
1 kant op vijlen
dat polijst vijltje helpt ook echt heel erg!

Vijlen, niet knippen, en 1 kant op vijlen.

Mijn nagel valt er bijna van af. Ergens tussengezeten >.<

Meer tips? :astonished:

Heh Yakkiebah O_O

Dit ja!

ja heel vaak …
maar ik pulk het er gewoon af (A)