Kutleraar.

Ik was ziek onder een Geschiedenis PW en ik zou het 3 weken geleden al inhalen, maar het werd steeds door hem verzet omdat er niemand was of wat dan ook. Nu heb ik al 3x opnieuw moeten leren en ik moest hem voor vanavond mailen wanneer het dan kon. Dus ik mailde vanochtend dat het morgen kan en of hij laat weten waar ik dan naar toe moet. Reageert hij gewoon niet!! Ik heb hartstikke veel stress hierdoor want ik weet niet wat ik moet doen en ik ga het echt niet pas na de vakantie inhalen. Ik voel me al klote, ben vandaag naar de dokter geweest en word hier nu zo boos om. Dat moet toch gewoon niet kunnen van een leraar!!

Heel vervelend, maar wat is je vraag nu als ik mag vragen?

Ik moest het gewoon even van me af schrijven en mijn vraag of iemand weet wat ik hieraan kan doen…?
Het liefst zeg ik zet maar een 1 neer, ik maak dat PW niet meer.

je hebt toch geleerd? dan is het goed. Dan kan het in principe altijd want je kent de behandelde stof toch?

Snap dat het rot is, maar bespreek het gewoon met je leraar. Desnoods met je mentor

zeg tegen die leraar dat je hem zo snel mogelijk wil inhalen of anders niet meer maakt. Of ga naar teamleider of mentor en meld dit, misschien kunnen zij je helpen.

Dan heb je helemaal voor niks geleerd! ik zou gewoon zeggen dat je het niet fijn vind hoe het is gegaan omdat het je veel stress oplevert en je gewoon graag duidelijkheid wil. Of dat hij (dat is een regel) jou een voldoende moet geven voor een ongemaakte toets omdat hij niks van zich laat horen.

De volgende keer mag je het ook in het lucht je hart of het wat wil je nog even kwijt-topic neerzetten als je geen directe vraag hebt.

Plus, het woord ‘kut’ in de titel is ook niet echt netjes

@LaManzana
Ja, maar wat is altijd? Over 2 dagen is het al vakantie en ik heb hem niet meer voor het vak zelf, dus waar kan ik hem dan vinden als hij niet reageert op de mail?

Ik ga nu mijn mentor maar even mailen, ik word er echt gek van…

Accepteer het. Dit is het leven dat je komende jaren gaat leven. En wanneer je eenmaal aan het werk ben, ga je ze nog missen. Die leraren. En vooral je chille leventje op de Middelbare School. :slightly_smiling_face:

Is dat echt een regel?

Oh, sorry…

Dat weet ik, ik ben gewoon echt kwaad en opeens stond het er…

Maar als je het nu al een paar keer hebt geleerd ken je de stof toch. Laat het rusten en maak t als hij er naar vraagt

Ja maar over 2 dagen is het al vakantie, na de vakantie ben ik het alweer kwijt (ja, zo snel gaat dat bij mij), dus ik wil het gewoon voor de vakantie klaar hebben!

Dit topic is niet geopend met een bepaalde vraag o.i.d., volgende keer zoiets graag plaatsen in ‘wat wil je nu even kwijt’ (Onzin) of ‘lucht je hart’ (Lifestyle). Slotje.