Kutjaar gehad.

[i]Dit is niet iets waarmee jullie me kunnen helpen, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.
Ik heb ongeveer een jaar lang in een pleeggezin gezeten. De mensen hadden zelf vier kinderen en waren best gelovig. We gingen dan ook elke zondag naar de kerk, 's morgens en 's avonds.
De mensen hielden absoluut niet van liegen en als ik de waarheid niet vertelde werd mijn mobiel direct in beslag genomen. Best belachelijk, maar goed. Een keer was ik iets vergeten te vertellen (ik zou naar vrienden toegaan, maar daarvoor nog even naar iemand anders en dat was ik dus vergeten te zeggen) /i] en daar kwamen ze dus achter. Die vrouw was woedend joh! Ze stond vreselijk tegen me te schreeuwen dat ik een leugenaar was en dat ze het echt niet leuk vond. De volgende dag moest ik mijn telefoon inleveren.
Ik heb nou nooit echt een hekel gehad aan mensen, zij zijn eigenlijk wel de enige die ik echt haat.
Die man was nogal een rare. De ene dag deed ie hartstikke aardig, de andere dag deed ik niks goed in zijn ogen. Ik had een hekel aan de weekenden, omdat hij die twee dagen de hele dag thuis was.
En toen was ik eindelijk van hen verlost! Mijn moeder kreeg een huis en ik ging bij haar wonen. Het pleeggezin heb ik nooit meer gezien. Gelukkig maar.
Zijn er meer mensen die in een pleeggezin hebben gezeten/zitten? Hoe was jullie ervaring daar?

Ondanks dat ik je niet kan helpen of iets dergelijks wil ik je toch een leuker jaar wensen voor volgend jaar, hopelijk wordt het aankomende jaar wel leuk voor je (: