kutgevoel

hee girls…
ik wou hier eigenlijk een verhaal over maken maar ik dacht nee…
maar het zit dus zo :
ik had een paar weken geleden een jongen ontmoet… hij is de neef van een vriend van mij
ik had zijn msn gekregen van mijn vriendin en ik begon met hem te praten
en hij vroeg wanneer hij mij zou zien…
zo gingen we dus afspreken en hadden we paar keer gechild…
maar toen vroeg hij : hebben we nou iets ? (relatie)
en ik vond hem echt heel erg leuk dus vanaf dat moment hadden we ‘‘dus wat’’

maar ik zag op zijn hyves krabbels van andere meisjes… ik vroeg aan hem wie dat was en hij zei ; ja zij woont helemaal in Utrecht, of Groningen ofzo i kweet niet meer precies wat hij zei…
maar hij is 18 en ik ben 14 trouwens.

en hij wou mij ontmaagden. ik heb het niet gedaan ofzo
maar als we gingen chille wou hy dat er meer gebeurden …
ik begon een beetje mijn twijfels te krijgen omdat ik dacht dat hij mij zou gebruiken ofzo
waar ik dus nu achter ben gekomen na een paar weken …
dat meisje van die krabbels die gebruikte hij alleen om mee te neuken
hij heeft mij gewoon gefaked ?
hij had ook tegen zijn vriend gezegt : ja (mijn naam) is nog klein en jong… ik wil niks met haar ditdat…

en toen ik ‘’ met hem ging ‘’ mocht ik niks tegen iemand zeggen ?
maar als ik met hem er over praat krijgen we hele erge ruzie en dat wil ik niet !
ik weet niet wat ik moet doen ik wil hem echt vergeten maar hij heeft er echt voor gezorgd dat ik nu echt van hem hou !!

Lijkt me gewoon een dikke player. Dumpen. Hij is onbetrouwbaar en wordt zelfs boos op je als je iets met hem wilt bespreken.

Thewoldwolf heeft gelijk dumpen je ben beter af zonder hem…
+ Jij bent 14 en hij is 18 hij, jij denk aan kusje handje vast houden en hij denkt aan sex

gooi je schoonmoeder uit het raam en die gozer erachter aan, laat je helemaal gaan!

nee grapje, maar ik zou hem gewoon DUMPEN

Dumpen die handel! Hij heeft niks voor jou in huis, hij is echt een 0. Ook al lijkt hij zo leuk… jij hebt toch ook geen zin in een vriendje die het met jan en alleman doet?

Player of niet, zo’n vriend wil je niet.
Je wilt iemand de respect voor je heeft en alles op jou (jullie!) tijd wil doen. Iemand die er voor wil gaan en die zich niet voor je schaamt. Hij wil meer dan jij wil, en wil niet dat de rest het weet. Dat zegt al genoeg over zijn serieusheid.

zo gaat het bij de helft van alle meisjes.
Laat je niet gek maken :slightly_smiling_face:
dumpen die handel

Wat een lul. Ik zou hem dumpen, aan hem heb je echt niets.

Bah, dumpen die hap. Je verdient echt veel beter dan zoiets…

Je houd van iemand die je alleen maar even wou om seks mee te hebben? Alle contacten mee verbreken en vergeten!

ja hetzelfde als hierboven allemaal…

het zal wel moeilijk zijn om hem te vergeten omdat je hem echt leuk vind, maar gelukkig kan jij nog zien dat hij niet goed is, heel veel meiden hebben dat niet eens door.
dus, dumpen maar :wink:

ja ik praat niet eens meer met hem ofzo op msn en hij ook niet tegen mij het boeit hem niet eens …
maarja ik ben hem nu al een beetje aan het vergeten gelukkig omdat ik gewoon met andere jongens aan het praten ben ( nee niet flowen ofzo gewoon als vrienden ) dus dan vergeet ik hem ook wel … nja iedereen bedankt voor zyn reacties (L)