Ik ben vandaag jarig en sinds mijn 11de krijg ik geen cadeau’s meer.
Niet eens een taart of geld. Er komen geen mensen op bezoek en het is eigenlijk gewoon een doorsnee dag. Het enige wat anders is op mn verjaardag is dat ik een jaartje ouder ben. Verder is er eigenlijk niks speciaals aan. Nu voel ik me best kut,want als vriendinnen vragen:‘EN WAT HEB JE GEKREEEEEGEN ?’ dan zeg ik droog: niets.
En dan hun weer: echt ?! niet eens geld?
ik: nee…gewoon niets.
&& dan vinden ze het best kut voor me en blablabla. Ik krijg ook niks van vriendinnen hoor. nou ja vorig jaar maar 1 kaartje gehad. Niet dat ik van vriendinnen cadeautje’s eis hoor. Het hoeft niet,maar dat mijn bloed eigen ouders niks speciaals willen doen op mijn verjaardag is best kut.
zegt mn ma:‘Ja we gaan wel naar de mcDonald. En dat is dan je cadeau’ pff. En vorig jaar zei ze:’ Je hebt toch een fiets gekregen? ’ Die kreeg ik 3 maanden ervoor en dan is het ‘Nou dat was dus voor je verjaardag bedoelt.’ Damn :S
&& Ik moest het even kwijt hoor ergens. Wat vind jij eigenlijk van deze situatie? Is het ook zo bij jou? Vind je het raar? Of denk je:‘Nou tis toch best normaal dat je geen cadeau’s krijgt?’