kut situatie.

Ik heb nu dik 3 weken verkering met een hele leuke jongen. hij is heel lief voor mij en alles maar ik zit de laatste tijd ergens mee, het is net alsof hij niet wil dat ik met hem naar huis ging, altijd van : ja ik kom wel bij jou. enzovoort. gisteren vroeg ik zo van: zullen we donderdag naar jou toe gaan? of je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wil dat ik bij je thuis kom… toen zei hij zo van: oh ja kan wel, en natuurlijk mag je wel bij mij thuis komen … naja en nu hoor ik vandaag iets van mijn moeder, een vriend van mn moeder die kent zn ouders wel, woont bij hem in het dorp die zeggen dat zijn familie aso’s zijn en dat zijn vader en broer stelen. ( misschien is het dom en is het niet waar, maar als het wel waar is dan denk ik het gaat om die jongen maar bij mij ook eigenlijk en beetje om zijn familie ) . ook is er nog iets, hij doet zegmaar een soort taakstraf… ik vroeg hem waarom en toen zei hij: ik was opstap en ik zat een taxi naast een vriendin en toen was er een jongen en die was haar half aan het aanranden en toen heb ik gezegd van hou op en dat deed hij niet dus toen sloeg ik hem ‘te hard’ tegen zijn neus en had hij een gebroken neus, daarvoor moet hij nu 40 uur taakstraf doen… misschien liegt hij dit ook wel en heeft hij ook gejat ofzo?

ik zoek nu overal dingen achter maar het ergste is nog ik merk helemaal niet dat hij zo is hij is echt heel lief tegen mij en hij doet echt niet zo zegmaar…

kan iemand mij alsjeblieft helpen, ik zit er best wel mee ik weet gewoon niet wat ik moet doen, mijn moeder weet het nu ook en zij accepteerd toch niet zo’n schoonfamilie denk ik …

kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen :frowning_face:?
ps; sorry voor het lange verhaal…

hij schaamt zich voor zijn familie tegenover jou,
daarom gaat hij liever naar jou toe dan dat jij bij hem komt.

kan je niet wat meer navraag doen in de buurt over hem en die familie?
hij kan heel lief zijn maar ondertussen wel keihard liegen natuurlijk.

Je moet vertrouwen in elkaar hebben, en als jij dat nu al, na 3 weken, niet meer hebt dan is het moeilijk verder gaan. Maar als je nou eerst die familie ontmoet en ze echt leert kennen? Misschien zijn ze hartstikke aardig.

pas met met foute jongens, deze kunnen altijd heel lief zijn inderdaad.
ik had ooit een vriend, waar ik wel bij thuis mocht komen, maar hij was altijd alleen thuis en had altijd smoesjes. later bleek dat zijn vader in de gevangenis zat (en na jaren er over 2 weken uit mocht komen). meteen gedumpt, daar hoefde ik niet meer thuis te komen!

het kan natuurlijk zijn dat hij zich schaamt voor zijn familie (aso’s) maar misschien zou jij er bij hem thuis ook achter kunnen komen hoe hij echt is. misschien heeft hij wel allemaal gestolen dingen op zijn kamer liggen. je weet het nooit, maar een jongen is meestal wel relax met het mee naar huis nemen van een meisje…

en een taakstraf van 40 uur krijg je niet voor zoiets bovenstaands…
dat weet ik wel

succes ermee!

MAAK HET ONDMIDDELIJK UIT! HOE ERG HET OOK IS! De kans dattie misschine later jou gaat aanranden is groot, en zo’n aso family wil je toch niet? Het is erg, maar geloof me, het is beter voor jou!

een goede vriendin van een vriendin van mij heeft dus verkering met zijn broer… ik kan haar moeilijk die dingen vragen, maar ik ga wel even kijken over meer mensen die daar wonen :grinning:

moet ik het nu echt uitmaken ;o?

Ik zou het uitmaken, Medelijden emt je! dIt is zo’n verschrikkelijke situati!

volg je hart, je kunt er beter nu achter komen hoe die echt is dan over een hele tijd.
ik zou dus echt de tijd nemen om alles grondig uit te zoeken!

hij is nu op msn en hij zegt zo van hee pop…
wat moet ik nu zeggen ik huil nu gewoon :frowning_face:
ik heb net een kut relatie achter de rug en ik wil hem niet kwijt…
hoe moet ik dit zeggen … ?

[b]Hmmmm ik vind dat je zelf moet doen wat je zelf wilt , kyk als je hem heel leuk vind zoals je al zei , dan is het niet raaaar.
En mischien zijn die mensen die dat lullen wel gewoon jaloers. :wink:

xxx[/b]

Praaaat gewoon rustig met hem.

Holy fuck, hier heeft ze toch niks aan? Jij kan die situatie niet vanaf je computertje niet inschatten dat ze het ‘nu direct moet uitmaken’. Denk even na voordat je zoiets neerzet.
OT: Ik zou als ik jou was even goed met die jongen gaan praten. Want zoals hierboven al gezegd word, misschien schaamt hij zich wel. Succes (:

TUURLIJK NIET ALS JIJ HEM LEUK EN LIEF VIND MOET JE HET NIET UITMAKEN , EN JE MOET INDD JE HART VOLGEN EN NIET DOEN WAT ANDERE ZEGGEN DUS NIET UITMAKEN ! ALS JE DAT NIET WILT.

En zeg tegen m dat je even wilt bellen ofzo (:
En hij heeft toch gezegd dat je langs mocht komen? Dan kun je langsgaan, en zelfs inschatten hoe ‘erg’ de situatie is.

JAAA INDD DOE IS NORMAAL MANN ,

ik weet het nu echt niet meer,
weet iemand hoe ik dat ongeveer moet vragen dan…
ik vind het echt zo kut,
net een rot relatie achter de rug en nu heb ik dit weer :frowning_face:

dat je wat moet vragen ?;$

Je moet het gewoon een beetje nochalant doen. En als je het hebt gevraagd en je krijgt een antwoord terug van: Nee vind ik niet erg of whateva. Dan moet je gewoon een keertje met hem meegaan en dan zie je wel hoe het is (:

Jeetje zeg, reageer eens normaal? Het is echt niet zo’n ramp hoor.

Ik zou het niet uitmaken. Je bent blij met hem en wilt hem niet kwijt. Heb eerst gewoon eens een goed gesprek met hem en vertel hem dat tie eerlijk moet zijn. Dan weet je het iig helemaal, aangezien het nu alleen nog maar twijfels zijn. En dán moet je pas je keuze maken.