Ik heb nu dik 3 weken verkering met een hele leuke jongen. hij is heel lief voor mij en alles maar ik zit de laatste tijd ergens mee, het is net alsof hij niet wil dat ik met hem naar huis ging, altijd van : ja ik kom wel bij jou. enzovoort. gisteren vroeg ik zo van: zullen we donderdag naar jou toe gaan? of je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wil dat ik bij je thuis kom… toen zei hij zo van: oh ja kan wel, en natuurlijk mag je wel bij mij thuis komen … naja en nu hoor ik vandaag iets van mijn moeder, een vriend van mn moeder die kent zn ouders wel, woont bij hem in het dorp die zeggen dat zijn familie aso’s zijn en dat zijn vader en broer stelen. ( misschien is het dom en is het niet waar, maar als het wel waar is dan denk ik het gaat om die jongen maar bij mij ook eigenlijk en beetje om zijn familie ) . ook is er nog iets, hij doet zegmaar een soort taakstraf… ik vroeg hem waarom en toen zei hij: ik was opstap en ik zat een taxi naast een vriendin en toen was er een jongen en die was haar half aan het aanranden en toen heb ik gezegd van hou op en dat deed hij niet dus toen sloeg ik hem ‘te hard’ tegen zijn neus en had hij een gebroken neus, daarvoor moet hij nu 40 uur taakstraf doen… misschien liegt hij dit ook wel en heeft hij ook gejat ofzo?
ik zoek nu overal dingen achter maar het ergste is nog ik merk helemaal niet dat hij zo is hij is echt heel lief tegen mij en hij doet echt niet zo zegmaar…
kan iemand mij alsjeblieft helpen, ik zit er best wel mee ik weet gewoon niet wat ik moet doen, mijn moeder weet het nu ook en zij accepteerd toch niet zo’n schoonfamilie denk ik …
kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen ?
ps; sorry voor het lange verhaal…