kut gevoel

sinds 3 weken vind ik een jongen uit mn klas heel leuk, we pingden echt heel vaak en hadden zelfs afgesproken en gezoend hij was echt heel lief en heb zelfs zn moeder ontmoet, sinds een paar dagen is mn bb stuk dus het contact ging wat minder. Na 3 dagen sprak ik hem gister avond nog op msn deed hij heel lief enzo met ‘schatje, love you’ etc. ’ Zei die dat hij ging slapen maar hij bleef nog online. Er stond dus sinds 3 weken in zn msnnaam een hartje met ik hou van jou. Had hij het gister ineens weggehaald , nu is hij online op msn maar praat niet , en alles is nogsteeds weg uit zn msnnaam … Ik durf niet te beginnen. zou die me nog leuk vinden?

Ik vind dat hij je misschien wel een verantwoording verschuldigd is.

Misschien heeft hij commentaar gehad van zijn vrienden op het feit dat er zoiets in zijn msnnaam staat (terecht)

Begin er niet over op msn, praat gewoon eens met hem in real life en vraag of hij je leuk vindt…

Dat is juist het probleem, ik zie hem alleen nog op school alleen daar zeggen we alleen maar ‘hoi’ ik vroeg waarom die niet meer praat antwoordde hij met ja daar zijn allemaal haters gaan ze praten en ga zo maar door.

spreek gewoon nog eens met hem af :slightly_smiling_face: durf het initiatief te nemen!:smiley:
kijk of er iets gebeurt… als jullie weer zoenen dan weet je het wel :stuck_out_tongue:

het zou idd kunnen, dat hij commentaar heeft gehad, zoals brod zegt…
Maar kan je hem niet smsen ofzo? of bellen?

Als hij minder met jou praat omwille van een paar ‘haters’, is hij een douchebag.

Dat is geen goed teken. Als hij zich voor je schaamt zou je je beter een andere jongen zoeken. Dat soort opmerkingen zijn gewoon debiel en kinderachtig.

vraag of die weer met je wilt afspreken en vraag dan of er iets is. En anders vraag je het nu op msn of hij boos op je is of er iets is.

juist, niet via msn. gewoon naar m toe!

^ durfde k maar te praten , ben bang dat hij dalijk heel droog gaat doen ofzo ,

dan weet je wel waar je aan toe bent…
en je hoort wel aan zijn reactie, of hij er wat voor voelt om af te spreken, toch?

Beter duidelijkheid dan dat je met zo’n rotgevoel blijft zitten, toch?

Dacht ik ookal aan , maar mn vriendinnen zeggen juist dat dat onzin is want anders had hij nooit met me over straat gelopen toch ?

weetje wat het is vaak bij mensen rond jou leeftijd trekken ze zich heel veel van de mening van andere aan.
misschien zou je hem moeten vragen of het hem boeiit wat anderen zeggen?
als dat zo is… zou ik hem late gaan

als je niet eens met m durft te praten wordt het sowieso niks.

^zo bedoel ik het niet, maar ik begin redelijk vaak. Dus ik wacht tot hij begint, wil niet stalkerig overkomen ofzo

Over straat lopen (waar zijn vrienden niet bij zijn) is toch wat anders dan er op school (waar al zijn vrienden zijn) voor uitkomen dat hij je leuk vindt?

Hij schaamt zich voor zijn vrienden. Dat is iets typisch bij jongens als ze nog wat achtergesteld zijn. Net zoals wij meisjes die periode doormaken dat we niet meer willen gaan winkelen met de mama.