Hoi, ik heb al een tijdje een beste vriend,
ik kan echt alles met hem doen en we zien elkaar echt graag (maar puur als vrienden)
ik was eigenlijk best verliefd op iemand anders, maar die persoon zie ik niet vaak meer dus eigenlijk zit hij niet meer in mn hoofd.
Ik ben ook niet echt verliefd op mijn beste vriend, maar ik mis hem altijd héél snel en in het weekend MOET ik gewoon bij hem zijn. We zitten bij elkaar in de klas en zijn dus eigenlijk de héle tijd met elkaar bezig en lachen, spelen knuffelen enzo. Maar zelfs al was ik verliefd , ik denk niet dat ik echt iets met 'm zou willen ofzo, zou het dan raar zijn als we zouden kussen?
Ik zou 'm dan wel zeggen dat 'k geen vaste relatie wil, maar is het raar ofzo? Als alleen wij twee het weten
Ja, kussen is echt voor een relatie. of als je gewoon er zin in hebt. maar niet doen met een gewone goeie vriend. je vriendschap veranderd daardoor
ik en me beste vriend geven elkaar af en toe ook wel eens een kusje maar niet uitgebreid met tong ofzo ;p ik vind dat dat best kan, alleen als je echt gaat zoenen vind ik het niet echt wat… dat is wat meer voor een relatie
ik heb ooit met mn beste vriend gezoent
maar ik raad het je niet aan
hij vertelde later daarna dat hij al een hele tijd verliefd op me was, maar ik was niet verliefd op hem.
we zijn nu nog steeds beste vrienden, maar ik raad je niet aan om met je beste vriend te zoenen
Ik werd verliefd op mn beste vriend nadat we in een melige/dronken bui gezoend hadden. Maar het kan ook anders lopen natuurlijk…
Nou jullie kunnen wel ‘friends with benefits’ zijn, maar toch…
kan wel ik zoen ook zovaak met gewone vriend van mij xD
maar dat is puur uit verveling hahaha
maar ik moet wel vertellen dat je vriendschap er wel door veranderd
xx
Mijn beste vriend wil met mn zoenen maar dat wil ik niet, dat is echt apart als je niks wilt ofzo
ik zal het er eerst eens goed met hem over hebben, iig over jullie gevoelens voor elkaar.
ik vind trouwens dat het best kan, heb het ook wel is gedaan.
mijn vriendschap is er niet door veranderd maar we wisten ook van elkaar dat we elkaar niet leuk vonden.
ik vind m’n beste vriend ook wel een beetje leuk. maar ik heb dan geen vriendje ofzo ;p
maar een kusje als vriendschappelijk lijkt me neit zo erg als je een vriendje hebt.
Ik spreek uit ervaring en nu spreken ik en mijn ‘beste vriend’ niet meer met elkaar.
Precies toch beter niet uitproberen dan…
Soms heb ik het gevoel gewoon dat’k hem super graag wil kussen, en toch ben ik niet verliefd op hem, beetje raar. Maarja als je eenmaal een goede vriend hebt gevonden moet je 't daardoor niet laten foutlopen i guess
Indd dat zou ik niet doen… is wel moeilijk. Maar als je hem echt wil zoenen, moet je dan eens niet bij jezelf denken of je hem toch niet ech tleuk vindt?
raad het je echt af, heb het ook gedaan en is mijn vriendschap van zeker meer dan een vijf jaar nu echt gewoon voorbij met hem, natuurlijk niet alleen door die zoen, maar het begon met die zoen.
Nee, echt niet doen. Je zoent toch ook niet met je beste vriendin?
Tja, ik weet niet
wie zegt dat hij niet verliefd op jou is?
het is een beetje spelen met zijn gevoelens dan…
misschien moeten jullie toch een keuze maken: OF beste vrienden OF liefde
want beiden kan wel eens slecht aflopen…
ik zou het niet doen… dadelijk breng je hem op het verkeerde spoor ofzo en dan denkt hij dat jij hem leuk vind? en dan kan er weer van alles mis gaan. maar een kusje op de wang kan toch geen kwaad?
niks mis mee MITS je tegen hem zegt dat je geen relatie wilt…
Oooh hier moet je zo mee uitkijken.
Ik heb er ook ervaring mee haha.
Nouja elke situatie is anders, maar je vriendschap verandert sowieso,
het wordt niet meer zoals het nu is.
heb n keer spin the bottle gedaan met paar van me vrienden
en om een of andere reden wees die fles altijd naar één van mijn beste vrienden.
Nu hangt er een ‘spanning’ in de lucht vaak, het gevoel dat je van elkaar hebt is gewoon anders. maar daarom niet minder leuk, gewoon duidelijk laten merken dat je geen relatie wil.