kusjes

.

Als een meisje jouw vriendje de hele tijd liep te knuffelen en kusjes te geven zou je het niet zo leuk vinden denk ik? Dus NEE dit kan niet. Waarom zeg je niet gewoon tegen die jongen dat je een vriend hebt?

Gewoon kussen op de wang en knuffels kunnen, vind ik.
Behalve als hij het constant doet, niet alleen als hij je voor ht eerst die dag ziet fzo…

Maarja, dat vind ik he :pensive:

Als je je er ongemakkelijk bij voelt, zorg je er beter voor dat hij ermee stopt. :slightly_smiling_face:

alleen als ie homo is

Ik vind het wel kunnen? Met een goede vriend van mij doe ik dat ook altijd, hij doet dat bij al zijn vriendinnen zeg maar.
Maar als hij het echt spéciaal bij jou alleen doet, dus niet bij andere vriendinnen van hem, dan zou ik hem wel even uitleggen dat je een vriend hebt en niet iets van m moet ofzo.

haha, ik heb één vriend die dat bij me doet en die is homo xD

ik vind dat wel kunnen,
ik heb een goede vriend die geef me soms zelfs kus op me mond,
nah oke is wel anders want heb geen vriendje…
maarja, een knuffel en kus op de wang kan wel ,

anders vraag je aan je vriend of hij het vervelend vind
als hij dat bij je doet…

t ligt er een beetje aan hoe vaak hij het doet want als hij het constant doet is het echt een no go

Weet ie dat je een vriend hebt?
Misschien vind ie jouw wel heel leuk, maar als je het niet fijn vind, moet je het gewoon zeggen… ‘‘Hee handjes thuis ik heb een vriend’’ :grin:

Ja maar, hij weet niet dat ze een vriend heeft? misschien vindt die jongen uit dr klas haar wel leuk. Dan is dat wel een beetje gemeen vindt je ook niet?

Zeg dat je een vriend heb.
En ik vind het niet kunnen.
misschien is het wel vriedschappelijk, maar dan nog…

laat hem weten dat je een vriend hebt zodat hij weet dat het niks voor jou betekend behalve vriendschap.

Dit is naar mijn mening geheel aan jou. stel gewoon aan jezelf de vraag : vind ik dit kunnen? / Is het allemaal geheel onschuldig?/wat zou mijn vriend ervan vinden?

Ja, dan zou ze het best es terloops zeggen. Mss gwn es laten vallen dat je toch zo’n leuke middag had met je vriendje? :ok_woman: