kusamber's fashion challenge cycle 1

hai girls!

dit is kusamber’s fashion challenge cycle 1.
ik start deze challenge omdat ik wel benieuwd ben naar wat jullie nou fashion vinden. als het eens succes wordt, komen er meer cycles!

zo werkt het:
elke zondag post ik in dit topic een opdracht, die komt dan gewoon bij ‘‘opdrachten’’ te staan. het is de bedoeling dat je de zondag daarop de opdracht inlevert. als je een opdracht vergeet of niet kán inleveren, wordt je gediskwalificeerd. het is misschien een beetje hard om iemand gelijk te diskwalificeren, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2 weken te moeten wachten met de volgende opdracht omdat jij hem nog niet kon inleveren. je mag je opdracht natuurlijk altijd eerder inleveren!
goed, elke week post ik dus een opdracht. de meeste opdrachten zul je hier moeten doen. elke opdracht heeft een andere stijl. bijvoorbeeld opdracht 1; kleed het model aan met een classy stijl. dan kleed je het model aan naar wat jij classy vind. in totaal zullen er 9 opdrachten zijn, als er iemand wordt gediskwalificeerd wordt wegens afwezigheid of andere redenen. opdracht 9 is de finaleopdracht. er moeten 10 mensen meedoen, zodat er na opdracht 9 één iemand over blijft. de opdracht stuur je naar dit adres: fashionchallenge@hotmail.com
je kunt je aanmelden via fashionchallege@hotmail.com of een reactie op dit topic, maar het liefst via de email.

let op! de fashion challenge start pas met 10 deelnemers. ook de eerste opdracht zal pas gepost worden de zondag dat er 10 deelnemers zijn. zodra je je hebt aangemeld en je staat ook daadwerkelijk onder het kopje ‘‘deelnemers’’, doe je mee. houd dus goed in de gaten of je meedoet, dat je geen opdracht mist!

deelnemers:

1. SHELOVESYOU_
  2. Madestout
  3. Jxstyle
  4. LikeAFairytale
  5. FORGETFULL
  6. missmooimodel2
  7. Chayenne Heijnen
  8. C__O__NE
  9. lovelush

OPDRACHT 1:
nog niet van start gegaan.

ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen!

http://i39.tinypic.com/2v18d48.jpg

Verplaatst naar contests :slightly_smiling_face:

Kun je ook iets winnen ofzeuu??

^vroeg me ook net af

tja, wat zouden jullie willen winnen? ik heb geen idee, kom maar met wat ideen!

ik wil wel meedoen :slightly_smiling_face:

leuk dat je mee wilt doen! er zijn alleen wel meer mensen nodig …

Ik wil ook wel meedoen ( Leuk bedacht zo’n Challenge )

im in

Ikke ook

ik doe mee :slightly_smiling_face:

al 5 mensen die meedoen :slightly_smiling_face:

komop mensen, meedoennn !

up

upp.

dankjulliewel!

ikke wil meedoen(L)

anders houden we het bij 5 deelnemers? wat denken jullie?

ik wil meedoen!!!:slight_smile:

dan houden we het bij 6 deelnemers?:$:$:$:$?:slightly_smiling_face:

ik wil ook graag meedoen =)