Kus op mond

Ik zie wel eens dat kinderen hun ouders een kus op de mond geven. Dat vind ik persoonlijk best raar. Ik vind altijd dat je mond heel speciaal is en alleen voor je vriend of iets zou zijn. Ikzelf geef mijn ouders alleen een kus op de wang en mijn vriend op de mond dan natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken…

Ik denk precies hetzelfde als jij.

ja vind het ook niet echt iets om iemand anders een kus op de mond te geven… op de wang vind ik goed genoeg…

weet nog dat me tante me ineens een kus gaf op me mond x.x ik dacht meteen BAAAAAAAAAH *veeg*

Ik vind het ook raar. :’) Ik geef mijn moeder alleen een kus op de wang.

Vroeger gaf mijn moeder me gewoon een kus op de mond hoor.
Als 't toch familie van je is?

Ik zie zoveel meisjes in mn klas die elkaar kussen op de mond, op zn moment denk ik wel : bah.

deed het wel toen ik klein was, maar sinds mijn puberteit niet meer :stuck_out_tongue:. Vind dat ook wel een goed moment om over te stappen op de wang, haha

Maar ik weet dat sommigen een goede band met hun ouders hebben en het dus op de mond blijven doen… Moeten ze ook lekker zelf weten :slightly_smiling_face:

Ik kus mn ouders ook alleen op de wang tegenwoordig.
Mn kleine zusje kust me nog wel altijd op de mond.

toen ik klein was nog wel, maar na mn 7e echt niet meer :stuck_out_tongue:

Ik kus mn moeder nogsteeds op de mond, ik vind het echt hélemaal niks. Maar ze vind het al zo erg dat ik zo snel oud word… :’)

ik kus nooit iemand op mond behalve iemand waar ik verliefd op ben.
ben et met je eens dus xD

Jullie gaan me vast raar vinden. Maar ik kus bijna heel mijn familie op de mond :"D
Mama, papa, oma, opa, tante’s, ooms, kleine neefjes en kleine nichtjes…
Iedereen eigenlijk behalve mijn neven en nichten en mijn broer :’)

Als kleine kindjes het doen vind ik het superlief, na je 8e ofzo kan ie wel weer.

ik hou zowiezo niet van kussen met familie of ouders en wat dan ook op de wangen, alleen is een vriendje natuurlijk wel een ander verhaal voor een kus op de mond, maarja ik heb nog nooit iemand in mijn hele leven op zijn mond gekust dat wordt te genant :grinning:

Ik kus mijn mama en papa ook gewoon op de mond. Een kus is toch gewoon een teken van liefde? Op de mond meer als op de wang. En ja ik hou evenveel van mijn ouders als van mijn vriend. :grin:

Bij kleine kinderen vind ik het lief, ikzelf doe het niet.
Mijn beste vriendin geeft altijd haar ouders een kus, haar opa en oma en zelfs goede vrienden van haar ouders een kus op de mond.

Ik zie het probleem niet. Ik geef mijn moeder ook soms een kus op de mond en dat is voor mij anders dan wanneer ik mijn vriend een kus op de mond geef.

Ik doe het zelf ook niet, maar bij kleine kinderen vind ik het niet raar ofzo. Die weten ook niet dat het ook een andere betekenis kan hebben

Ik kus mijn ouders en zussen ook altijd op de mond.
Maar ik vind dat echt heel normaal hoor!
Als ik mn vriendje op de mond kus, is dat toch heel anders

zelf geef ik mijn ouders ook geen kus op de mond.
precies wat jij zeg die mond is voor je vriend en niet voor je ouders vind ik zelf.

Ik vind het iets anders. Zelf kus ik mijn ouders niet meer op de mond, daar ben ik op een gegeven moment gewoon mee opgehouden. Bij mijn broer doe ik dat echter nog wel. :’) Geen idee waarom hij wel en mijn ouders niet, eigenlijk.