Kurt Cobain

R.I.P. Cobain, vandaag precies 16 jaar geleden. Nog meer Kurt/Nirvana-fans? (:

Nee sorry, vind het echt een vreselijke gast.

Volgens mijn vrienden is dit een zwarte dag in de geschiedenis. Ik heb niet heel veel met Nirvana, al vind ik de muziek wel tof.

ik wist niet dat vandaag zijn sterfdag was :open_mouth:
echt zoo zonde, ik zat vanochtend nog nervermind te draaien

waarom :open_mouth: ?

srry ik wil nu niet diehard fan lijken, maar ik vraag me alleen af waarom hij vreselijk is ;O

Ik luisterde something in the way
en toen dacht ik 'wanneer ging Kurt ookalweer dood? Dat is binnenkort toch?'en toen zag ik dit topic x]

Haha, ja, ik stond er vorige week nog bij stil. (ik ben trouwens dezelfde persoon als de opener van dit topic, alleen ik werk gek van die verschrikkelijke naam…) De meesten weten inderdaad niet dat dit zijn sterfdag is, of kennen hem niet. Vandaar dit topic! (:

nog nooit van gehoord. :slightly_smiling_face:

Haha, dat vraag ik me ook wel af, ja. Maar ieder zijn eigen mening, ik kots ook op Justin Bieber. :’)
Is dat btw Slash op je plaatje?

jaaa, goed gezien ondanks al dat haar voor zijn gezicht X]

was ik niet echt van bewust, al draai ik af en toe wel hun muziek

Haha, het haar en het shirtloze lichaam is ook wel typisch Guns ‘N Roses :’) Geniaal tekstje trouwens, “give us back Kurt Cobain…”

Yess ik zag t al…fuck man.

haha het is me niet eens opgevallen hoe toepassselijk mijn signature nu is XD

Beetje hypocriete man naar mijn idee.
Eerst alles en iedereen die ook maar iets met drugs te maken heeft uitkotsen en er dan zelf aan gaan beginnen.
Je ouders verwijten dat ze er nooit voor je waren en vervolgens je eigen kind ook verwaarlozen.

De muziek vind ik wel aardig overigens.

KURT COBAINNN! <3 ):

kurt cobain is a freaking GENIUS <333

was…

Oh oke, nouja ik had niks met Nirvana

Ik ben fan als een motherfucker.
wie kan nou geen fan zijn van een dude die trouwt in z’n pyama!