Kunstwimpers!

Hoi meiden,
Ik vroeg me af he… van die kunstwimpers die je per plukje moet plakken op je wimperlijn lijkt me veeel handiger en goedkoper. Ik zit namelijk elke ochtend letterlijk 30 min. met mijn mascara, het kost zoveel tijd… is er iemand die me snapt en die kunstwimpers gebruikt? Zo ja, welk merk en hoelang blijven ze zitten? Ik heb zelf gekeken maar de Ardell starterskit.

(En nee ik ben student en heb op dit moment geen geld voor iemand die wimperextentions zet haha;) )

Jazmin gonzalez heeft een filmpje op youtube geplaatst hierover, misschien heeft het iets van nuttige informatie voor je haha

Als je aan de kunst wimpers gaat is het sneller om gewoon hele wimpers op te plakken, vooral als je daar een beetje geoefend in bent :slightly_smiling_face: Denk dat kunstwimpers wel een mooier effect hebben dan mascara. Mascara is zo lastig D:

Je hebt ook bij de primark hele mooie alleen weet ik niet hoelang ze erop blijven. Je kunt ook gwn stukjes van nepwimpers knippen

Ja, ik gebruik precies diezelfde kit sinds een paar maanden en ben er ont-zettend blij mee. Het enigste is dat het wel een beetje wennen is. Zo moet je oppassen met water en niet teveel op de zijkant van je gezicht slapen. En het aanbrengen is in het begin ook wel pittig, maar ik vind het zelf 100% waard!! Ik deed het zelf na aanleiding van de video van Amber Scholl op youtube :slightly_smiling_face: