kunststof enkellaarsjes

Hay!

Ik heb vandaag kunststof enkellaarsjes gekocht, maar er zit een hele aparte geur aan stinkt bijna heel raar… dan heb ik wel vaker gehad met kunststof schoenen…

Hebben jullie dat ook? en wat doe ik eraan

xx

hahaha ja de aparte geur is de kunststof hè, en niet zoals je van schoenen gewend bent de geur van leer etc;)

wat je eraan kunt doen, geen idee, deo/luchtje erop spuiten ofzo, ookal is dat niet echt goed (althans. boeiend, het is kunststof;p)

X

up!

Eh wat maakt het uit, mensen gaan echt niet aan je schoenen ruiken hoor?

De geur is heel overheersend :wink: dus dan ruik je gewoon als je ernaast zit ook

Heb je niet van dat lak wat je over je schoenen kan spuiten? wat ook regen de regen is? mischien helpt dat ook tegen de geur.

Na een tijdje word die geur denk ik wel minder als je ze vaak aan hebt en vooral buiten aan hebt.

dat is heel vaak maar dat gaat weg als je ze meer draagt, buiten loopt ofzo.
je kan er deo op doen? antistink-voetenspray?

Ooh, heb ik ook eens gehad. Gewoon een paar dagen ( droog ) buiten laten staan x’P

Dat heb ik ook gehad maar toen ging het niet weg, toen heb ik ze weggegooit :ok_woman:

daar koop ik alleen maar leer =] behalve ballerina’s dan, want leren ballerina’s zijn vaak super oudbollig,.

Ik heb ook enkellaarsjes van kunststof, maar ze zijn wel van goede kwaliteit, mijn moeder wilde eerst niet geloven dat het geen leer was =’]
Maar er zit geen enorme geur aan, dus da’s wel mooi.

ik had eens kunstoffen ballerina’s maar die stonken niet haha

Ik zou ze gewoon een of twee dagen onder een afdakje buiten zetten, wel alleen overdag want snachts kan het nog wel vochtig zijn.

Trouwens; ‘‘stinkt bijna heel raar’’ ? Haha.