Kunstopdracht

Hee meiden,
ik heb een opdracht van kunst gekregen : Echt of onecht. Het is een erg brede opdracht en open voor allerlei opvattingen. Nu moet ik volgende week mijn uitwerking inleveren, maar ik heb echt geen idee wat ik kan maken. Ik was aan een uitwerking begonnen maar dit mislukte, en nu heb ik totaal geen inspiratie meer. Heeft er iemand van jullie ideeen?
xx

Misschien kan je je laten inspireren door surrealisme? Dat is waar ik aan denk bij die opdracht tenminste.

Of een optie om gewoon te bekijken wat er fout ging aan je uitwerking en opnieuw beginnen? Waarderen ze waarschijnlijk meer + dat je er zelf meer van leert :wink:.

Dit inderdaad, ik vond dat heel leuk. Maar moet je echt een werkstuk maken of moet je iets tekenen/schilderen oid? Werkstuk heb ik nog wel liggen voor je :stuck_out_tongue:

Uhm ik ben qua inspiratie dingen ook slecht, maar ik zou die mislukte tekening in je logboek doen zoiezo. Mijn docente vind het altijd ‘geweldig’ om te zien hoe je na die mislukte dan vooruitgang maakt naar je uitwerking en blablabla

natuurlijk kan het zijn dat dit bij jou docent niet zo is hahah.

Altijd lastig zulk soort dingen, vaak juist omdat je zoveel keus heb.

Kijk eens naar het dadaïsme, vind ik een hele leuke kunststroming en kan goed passen in je opdracht.

maar zoals iemand hierboven al zei, probeer hetgene wat mislukt is gewoon opnieuw te doen, ook al is dat moeilijk.

Succes!