kunstnagels

Ik heb sinds gister kunstnagels van Broadway, en heb ze heel mooi gelakt enzo. Nu wil ik graag even onder de douche maar ik weet niet of ze dan door de hitte goed zullen blijven zitten? Voor mijn gevoel zitten ze er gewoon goed op want ik zit de hele ochtend al druk achter de pc te typen, en er is (nog) niks mee gebeurd.

weekt de lijm los bij water en warmte of is daar echt alcohol of aceton voor nodig? er staat ook niks in het instructieboekje hierover…

het lijkt me dat je gewoon kunt douchen met kunstnagels hoor. die dingen blijven toch een paar weken zitten of niet? lijkt me niet heel smakelijk om een maand niet te douchen.

brr nee inderdaad. Ik dacht misschien moet ik latex handschoentjes dragen voor de zekerheid.

Heb even op google gekeken. Ik denk dat je er mee kan douche let wel op met je haren wassen.

Kun je prima mee douchen hoor. Inderdaad wel een beetje voorzichtiger doen, zodat je niet ergens achter blijft haken. Maar als het goed is, liggen ze er niet ineens vanaf hoor.

ok ik ga het proberen! Voor de zekerheid zet ik de douche maar niet heel heet haha!