Kunsthal

Hi meiden!

Voor school moet ik naar een museum, en had de herfstvakantie de tijd om te gaan… Als ik niet ziek was geweest en nu heb ik dus een probleem, want ik heb wel helemaal een verslag gemaakt van de Kunsthal van een fotoserie wat ze nu tentoonstellen etc. Alleen ik heb geen toegangskaartje, en dat moet je dus laten zien.
Dus ik vroeg me af of iemand nog een toegangskaartje heeft liggen (verkreukeld of niet!) en die voor mij zou willen inspannen!
En nee dit is geen flauw smoesje, wat mensen zullen denken.

Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn!

Ik hoop het zo! x

-

Ja maar het probleem is dus, dat ik helemaal geen kaartje heb…
Ik mocht niet teveel naar buiten van de dokter, dus ben helemaal niet naar het museum geweest, maar heb wel een collage gemaakt etc. met informatie over de kunstenaar en jaartallen en hoe de kunstwerken heten. Alleen dat kaartje ontbreekt nog, en daarom hoopte ik dat iemand er toevallig is geweest of die een jaarabonnement heeft of iets dergelijks. En dat die het voor mij zou willen scannen en opsturen.
Maar anders vertel ik het wel, en als ze boos word nou, dan kan ze even flauw neer vallen. :hammer:
Maar hoopte gewoon dat iemand het wou scannen voor mij haha,

-

Nee, mijn klasgenoten zijn gierig…
En je mocht zelf bepalen welk museum, en een kaartje voor alsnog voor dat museum is 5,50 of 7,50 en dat vind ik nogal teveel geld voor iets waar ik geen tijd voor heb om heen te gaan en vooral morgen niet, ben morgen 5 uur uit… en vrijdag ook, dusjaa

Ik weet niet of dit een rare vraag is, maar als je een kaartje gaat halen dan staat daar meestal een datum op, toch?
Nu goed, ik neem aan dat deze opdracht voor CKV is. Dus als je je ouders uitlegt dat het voor school is, dan kun je gewoon aan hen vragen of je geld mag voor een kaartje. Toen ik twee jaar geleden CKV had, moesten wij diverse musea en voorstellingen bekijken. Wat betekende dat je ouders je zelfs geld moesten geven voor musicals en concerten. Een dure grap dat CKV.
Maar meestal kan je wel korting krijgen met je CJP-pas.