Kunstgeschiedenis

Hey,

Iemand hier op dit forum die toevallig Kunstgeschiedenis studeert? Zou graag wat meer info willen over bepaalde dingen en het handigste is natuurlijk om die te krijgen van studenten!

Alvast bedankt.

Ik niet, maar ik heb het nu op de middelbare school en ik wil alleen maar even zeggen dat als je van kunst houd het heel leuk en interessant klinkt maar dat het ook erg moeilijk is. Soms heb je meer het gevoel dat je met biologie, geschiedenis of wiskunde bezig bent dan met kunst. Ik weet natuurlijk niet of dat ook zo is als je het echt als studie hebt maar bij ons op de Havo en het VWO is dat in ieder geval wel zo.

ik volg kunstgeschiedenis. Is niet zo leuke vak

Hee! Wat toevallig. Ik ga het na de zomervakantie studeren. Misschien kan ik je helpen?
x

^Ik heb je een berichtje gestuurd (:

Upje…

heb er voor CKV een keer een werkstuk over moeten maken…

Jep. Ik snap nog steeds niet wat de gulden snede nou precies is of hoe je het toepast :'3

donderdag een toets erover ._."" serieus ik raad het niet aan als je geen motivatie hebt om te leren :'D

Kunstgeschiedenis is vast leuk om te studeren, maar besef wel dat je alleen lerares kan worden of in een museum kan werken. Weinig anders! :0

^Nou, dat is niet helemaal waar. Je kunt ook o.a. terecht komen in de monumentenzorg of kunstbeleid- en management of in de journalistiek, etc. etc. etc.

Anyway, ik weet zeker dat ik het ga studeren, maar heb gewoon wat vragen aan mensen die het al aan het studeren zijn, omdat ik nog twijfel aan welke universiteit ik de studie wil gaan volgen.

Up

Maar… zijn er nog meer mensen hier die het al studeren?
ik niet, maar ben vandaag gaan kijken bij de UVA en het lijkt me echt een leuke studie :slightly_smiling_face:

Of iemand die het wil gaan studeren… ?
:’)

Nee?
ja, ik blijf hardnekkig uppen.

No, sorry.