Kunstbende

Hey, wie gaat er nog meer mee doen aan de kunstbende wedstrijd? Ik heb een goed idee voor het thema dit jaar maar ik snap echt geen hol van die site haha. wanneer het nou eindigt dit jaar en wanneer je je inzending moet sturen…
en waar ga jij aan meedoen?

Oeeh mijn broers deden een paar jaar geleden mee en zijnn toen eerste geworden. Ik zelf ben te oud. :wink:

1. Moet ik voor een bepaalde tijd materiaal inleveren voor de voorronde? (Expo, Fashion, Film&Animatie)

In principe hoef je niets van te voren in te leveren en neem je al je materiaal mee op de dag van je voorronde. Als je wel van te voren materiaal moet inleveren is dat op verzoek van een Kunstbende regiokantoor en dan nemen zij van te voren contact met je op.

1. Tot wanneer kan ik me inschrijven voor Kunstbende 2011?

Hoe eerder je inschrijft, hoe kleiner de kans dat je op een wachtlijst terecht komt.
Je kunt jezelf in principe tot een maand van te voren van de voorronde in je regio inschrijven, soms zelfs tot vlak voor de voorronde. Dit verschilt dus per regio. Wil jij het precies weten? Neem dan contact op met het regiokantoor uit jouw regio.

Misschien beantwoord dit je vragen?

Wat is het onderwerp van dit jaar eigenlijk?

Bah ik ben te oud. (en daarnaast kreeg ik het ook nooit op tijd af :'3)

ik had een keer meegedaan met een groepje van 6 personen, maar het kwam niet optijd af jammer genoeg!
haha als het een leuk thema is en als ik inspiratie heb, doe ik dit jaar mee!
ik zie nog wel haha.

liefs!

Wat is het precies? :stuck_out_tongue:

Het thema is Illusie

Dankje rondjes! Ik ga wel contact op nemen want k wil zeker weten wanneer ik het af moet hebben en of ik het dus moet inleveren ja :slightly_smiling_face:

Ik ga meedoen!

ah leuk, welke categorie ?

fotografie :] & jij?

Jep ik ook. Ik heb al een idee maar het is wel lastig om uit te werken. dus ik ga denk ik even mailen hoe lang ik heb haha