Kunstbende 2012 - VREEMD

Hi hi!
Wie van jullie doen er mee met de kunstbende dit jaar? / Hebben jullie al meegedaan? Zoja: In welke categorie? :grinning:

( - theater

• film
  • dans
  • taal
  • expo
  • dj
  • fashion
  • muziek )

Ik doe dit jaar samen met een vriendin mee in de categorie dans.

Ik heb trouwens ook een paar vraagjes…
Als je je opgeeft, bellen ze je dan op een gegeven moment om over je act te praten? Weet iemand hoe dat gaat?
In elke provincie zijn er toch meerdere voorrondes? (meerdere in brabant bijv.) Hoe zit dat dan met wie er “wint” zegmaar? Kiezen ze dan van alle winnaars per provincie 1 winnaar die dan naar de finale mag?

groetjehhhs

Ik heb vorig jaar meegedaan, en dat jaar daarvoor. Dit jaar ben ik eerste met expo geworden in mijn provincie maar heb helaas niks gewonnen op de landelijke finale.

Ik weet niet zeker of ik dit jaar mee ga doen. Misschien in een andere categorie, want ik vind dat vreemd eigenlijk wel veel op illusie lijkt. Eigenlijk vind ik dat illusie onder vreemd valt, als je snapt wat ik bedoel.

Dus ik moet nog even kijken :slightly_smiling_face:

Volgens mij bellen ze je altijd. Tenminste ik werd wel beide keren gebeld.
Ik deed zelf mee in flevoland, en daar had je geen extra voorrondes, alleen met dj. Met expo en dans en alle andere categoriën niet…
Per provincie per categorie gaat er 1 winnaar door naar de landelijke finale. Je hebt alleen Amsterdam nog, die heeft een eigen, ja hoe zeg je dat, die heeft ook een eigen ronde, een eigen voorronde. Dus je moet tegen 12 andere strijden als je eerste wordt. Dus in totaal 13, als je snapt wat ik bedoel.

Hopelijk heb je wat aan mijn antwoorden, en als je meer vragen hebt, stel ze maar :slightly_smiling_face:

xxx

nog nooit aan meegedaan, lijkt me wel leuk

je word wel een paar keer gebeld ja, om te vragen of je die mail of brief hebt gehad en dat soort dingen.
ik ga ook meedoen, met een groep bij dans,
heeft iemand ideeën wat je eventueel met het thema zou kunnen doen?
ik heb echt geen idee.

xxx

Mijn zus heeft twee jaar terug gewonnen met dans in mijn provincie :’)
Maar zelf geen ervaring.

Ze bellen je inderdaad om contact met je op te nemen over wanneer en hoe je er moet zijn, wat je nodig hebt. maar volgens mij zijn er niet meerdere voorrondes, tenminste bij ons niet.

Weet iemand of je met ‘Fashion’ echt ervaring moet hebben?
Zit eraan te denken een keer mee te doen.

Mhuhuhuhu, ik wou dat ik een jaartje jonger was :expressionless:

Ik heb het veel te druk met school dit jaar. En volgens mij ben ik ook veel te oud om mee te doen haha.

Wat ik heb gezien op de finale van 2011 waren echt hele collecties gewoon. Echt meerdere outfits. Maar als je een beetje goed kan naaien en het leuk vind om te doen, en ook niet van die standaard outfits maakt, maar ook wat anders. Dan kan je best wel mee doen volgens mij, moet je anders even op de site kijken of daar wat op staat :slightly_smiling_face:

Ik heb nog nooit mee gedaan doe nu mee voor het eerst, !! :grinning:
Ik ga meedoen in de catogorie; fashion :wink:

Ik wil misschien meedoen met in het onderdeel taal. Iemand ervaring?

ik en twee vriendinnen doen mee, met expo

Ik doe mee met expo dit jaar, voor het eerst.
Ik heb alleen nog geen enkel idee wat ik ga tekenen lol.

Nee, ik ben te oud. :’)

ik ben nu al zenuwachtig, ik kwam er net achter dat er ook 2 meiden die ik ken meedoen :stuck_out_tongue:

Ooh jeetje :’)
Dacht juist dat het eerder was om dingen te leren en dan echt je kennis te gebruiken, zeg maar.

Iemand die muziek heeft gedaan of gaat doen dan?

niet doen, je vriendinnen weten iig dat je super bent in fashion! (:
en heel Nederland binnenkort ook ghehe.

Hahaha das lief van je :heart:

Lijkt me wel heel erg leuk! Maar ben nog 12 ;p En je mag pas bij 13 jaar meedoen en ik word in maart 13.