Kunst fotografie opdracht.

Hee meiden!

Ik heb voor school een opdracht. Ik moet van iemand door middel van foto’s een stukje van zijn persoonlijkheid laten zien. Ik heb mijn vriendje als mijn model maar ik vind het erg moeilijk. Ik ben op dit moment een beetje uit aan het gaan van hoe ik zijn zwakke kant kan laten zien, omdat hij altijd heel sterk en heel vrolijk overkomt maar toch is het nog moeilijk. Nou vroeg ik me dus af of jullie misschien nog ideeen hebben van hoe ik iemand af kan beelden, zodat het niet zomaar een plaatje is, maar dat er echt een gevoel achter zit. Sorry alsik een beetje onduidelijk ben. ik hoop dat jullie me kunnen helpen en als jullie nog vragen hebben moet je ze maar gewoon stellen.
ik weet dat het mijn opdracht is, maar ik heb jullie hulp nodig om hem beter uit de verf te laten komen.
x

up? :frowning_face:

Heel stom misschien hoor, maar misschien kun je iets met een masker? -jeweetwel, zo’n witte-
Zegmaar dat hij zich verschuild achter vrolijkheid om te verbergen hoe hij echt is?
Sorry als je er niks aan hebt a.

nee dankjewel. alle ideeen kan ik gebruiken!
ik vind het best wel een vet idee!

Oee jaa dat je dan een wit masker ziet en dat hij daar dan soort van achterschuild en gluurt vanachter het masker naar de camera :slightly_smiling_face:

ahahie, uhuuuu.
of dat je hem neerzet in een kamer vol met mensen, op een feestje ofzo, en hem op de bank laat zitten met dat masker like; ‘you can be in a room full of people and still feel alone’

goede plannen, daar kan ik echt nog wel wat mee! dankuu