Kunnen we elkaar helpen!

voor iedereen die moeite heeft met aankomen en graag tips wil of tips wil delen!!!
het zou fijn zijn als jullie erbij komen zodat we elkaar kunnen helpen! want over afvallen is veel te vinden en kan je veel hulp krijgen. maar aankomen en net zo’n groot probleem! ga naar facebook en zoek dan naar from thin to fat
dit is een nieuwe groep! verkoop van producten is niet toegestaan! hopelijk kunnen we elkaar helpen!

Voor zover ik weet, ik ben heel lang ook te de dun geweest, maar nu ik niet meer groei, is dat wel veranderd. Ik heb wel eens wat opgezocht en dit kon ik vinden:

Sporten (niet om af te vallen, maar om spiermassa te kweken. Spieren zijn zwaarder dan vet)
Wel meer eten, maar niet ongezond. Dus ipv 's middags een zak chips leeg te eten, schep 's avonds een keer wat extra groenten oid op.

Voor zover ik weet, ik ben heel lang ook te de dun geweest, maar nu ik niet meer groei, is dat wel veranderd. Ik heb wel eens wat opgezocht en dit kon ik vinden:

Sporten (niet om af te vallen, maar om spiermassa te kweken. Spieren zijn zwaarder dan vet)
Wel meer eten, maar niet ongezond. Dus ipv 's middags een zak chips leeg te eten, schep 's avonds een keer wat extra groenten oid op.

Dank u

Eeew, dat is toch niet wat je moet willen? Maar wel: “from thin to athletic”.

Volgens mij is het vrij simpel. Ga minstens 3 x per week intensief sporten, en dan met name krachttraining. Een laag vetpercentage is superfijn om mee te starten. Je ziet veel sneller een mooie spierdefinitie. Je zult misschien wat meer moeten eten, maar daar zou ik me niet meteen op focussen. Dat komt wel. In ieder geval wel belangrijk om gezond en gebalanceerd te eten.

Ik moest ooit drie kilo aankomen. Dat duurde even, maar lukte door meer te eten. Vooral zalm en avocado… Dat soort dingen.

Waarom moest dat? Van wie?

Huisarts. Te laag bmi, ondergewicht. Ik at toen ook wel heel weinig hoor. Kwam met moeite aan de 1000 calorieën op een dag.

Ooh ja, dat snap ik. Dank.