Kunnen Vans Era in de wasmachine??

hii.
ik wilde heeel even vragen of je Vans Era in de was kunt doen. Want ze zijn al aardig vies en met gewoon een washandje krijg ik het er niet af. Dus; als het niet in de wasmachine kan, heb je andere tips, en als het wel kan; hoe?
dankje alvast!
xoxoxoxo

even voor de duidelijkheid;
dat zijn m’n Vans :grin:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRq3u0Kl99VmW2FKwOJSGE0SOGZSuSuCRbLUPMWfIGdLCi74X5Okw

Geen idee, upje dus!

NEE niet doen echt het gaat he-le-maal kapot
(tenminste, dat is mijn ervaring met stoffen schoenen, ech theel veel gaten) Hoewel die era zijn “hard” he. hmm nee ik zou t toch niet doen, ik denk dat de stof schuurt

Uhm… Ik heb al best lang vans, en mijn eerste paar, weliswaar geen era maar wel zoiets, konden gewoon in de wasmachine. Gewoon wassen, en daarna proppen krant erin doen om ze te laten drogen. Dus niet in de droger doen, want dat gaat niet goed! Ik hoop dat je hier iets aan hebt, ik hoop dat het goed gaat. xx

dankjulliewel al voor de reacties!
ja ik weet niet of ik het wel durf, want zometeen gaan ze kapot en dat is zo zonde hihi.
nog maar even een paar reacties afwachten !

omhoog!

ik heb geen idee
als je het wil proberen kan je er een bescherming ding om doen
net als zo’n bh zakje

hmm, ja ik zag ergens op hyves ofzo dat ze het deden met een kussensloop eromheen, maar dat lijkt me ook best vaag.

hm, volgens mij is het nooit goed om schoenen in de wasmachine te stoppen?

Ja het kan, maar de kleur vervaagt wel (teminste bij vriendinnetje van mij).

Als mn schoenen heel vies zijn stop ik ze gewoon in de wasmachine. All Stars, Vans…er is bij mij nog nooit wat raars gebeurt? Al doe ik het niet vaak.

kan wel, alleen worden ze valer :0

haha ik doe dat ook gewoon met mn nikes en allstars?
maar heb geen ervaring met vans dus up (:

Hoi, wat ik altijd doe, is mijn schoenen in de vaatwasmaschine doen! Het klinkt heel gek maar het werkt wel. Als je ze in de wasmachine doet en hij gaat centrifugeren kan de lijm los laten en dan verpest je dus je schoenen.
De vaatwasser doet dit niet=) En dan doe ik wat soda in het vakje voor het blokje, werkt goed.

Nee… tenzij ze van alleen stof zijn. Dan wel (All stars wel, bijv. maar ook alleen de stoffen).

Ik borstel m’n vans altijd met een soppie en een klein borsteltje.

all stars kunnen wel in de wasmachine dus ik denk vans ook? :open_mouth: nog nooit geprobeerd eigenlijk :stuck_out_tongue: maar ik denk het wel.

Okee hartstikke bedankt allemaal!
Ik ga denk ik eerst nog maar een keertje proberen met een borsteltje en sop, en dan kijk ik nog wel of ik het aandurf x]

all stars kunnen er wel in, die zijn van canvas, heb namelijk geen zin op te zoeken wat era is :stuck_out_tongue: maar bij de rubberen randjes komt dan wel soms wat geels, maar dat valt amper op

Ja waarom zou dat niet kunnen? ik doe (dan wel m’n authentics) ook altijd in de wasmachine, en m’n oude vans (die hoge) ook en het blijft gewoon goed hoor (: zo goed als nieuw : D

dankjewel voor jullie reacties!
up!