Kunnen oorbelgaatjes dichtgroeien?

Ik ben heel erg aan het twijfelen om een 2e gaatje te laten schieten.
Mijn moeder weet dit niet maar ik weet dat ze dit niet mooi vindt.

Ik weet het ook nog niet zeker maar ik weet niet of gaatjes echt dicht kunnen groeien, en hoelang dat dit dan duurt.

heeft iemand hier verstand van? x

nou ik heb 3 gaatjes aan beide kanten, 2 daarvan draag ik altyd oorbellen in maar in de eerste heb ik al geen 4jaar oorbellen in gehad en ze zijn nog niet dicht !
de ene is namelijk beetje uitgescheurd vandaar dat ik ze in de eerste niet meer draag ;p

ah okee das dan wel jammer dat dat uitgescheurd is!

Dus het duurt echt lang… ik ben ook wel blij met 1 gaatje hoor dus denk niet dat ik een 2e laat schieten, als ik het toch niet mooi vindt loop ik ermee…

Ik heb een keer 5 jaar lang geen oorbellen gedragen, was nog steeds niet dichtgegroeid.

het ligt eraan hoe lang je er oorbellen in draagt. als je dat heel lang doet, duurt het ook heel lang voordat het dichtgroeit(of het groeit helemaal niet meer dicht)
maar als je ze vanaf het begin af aan al niet in doet groeien ze wel dicht.

nee ze kunnen niet dichtgroeien had ik gehoord by dr.oz
:stuck_out_tongue:

bij mij wel hoor

Bij mij zijn mijn oorbelgaatjes na 3 jaar dichtgegroeid in 1 nachtje, dus ja het kan :stuck_out_tongue:
Maar bij mij groeien ze volgens mij gewoon heel snel dicht, want zelfs nu nog (heb mijn 1e gaatje al meer dan 10 jaar) voel ik weerstand als ik na een paar dagen geen oorbellen in te hebben gehad weer oorbellen in doe, ik moet dan echt even “doorduwen” lijkt het haha

Dat hangt echt van de persoon af of het gaatje dichtgroeit of niet. Bij een vriendin van me waren ze na een jaar geen oorbellen al dichtgegroeid en mijn moeder draagt al 25 jaar geen oorbellen en die zijn nog niet dichtgegroeid.

Als je het na 1 dag niet mooi vind of na een weekje ofzo, zal het wel toegroeien. :stuck_out_tongue: Je moet wel geduld hebben.

ze kunnen wel dichtgroeien mijn moeder had vroeger gaatjes maar dat ging helemaal ontsteken enzo. en toen heeft ze nooit meer oorbellen gedragen, en ze zijn nu dichtgegroeid je ziet het nog wel een beetje maar ze kan geen oorbellen meer dragen. ik weet niet hoelang dat heeft geduurd ze was toen 18 ofzo

haha ik heb deed vroeger altijd in mijn slaap mijn zweerknopjes uit omdat ze me pijn deden als ik erop sliep… toen ik er eenmaal achter kwam waren ze alweer voor een stuk dicht die heb ik vroeger echt vaak opnieuw moeten laten schieten!

toen ik kleiner was had ik ook gaatjes
die heb ik nooit meer in gedaan
en je bleef altijd wel een plekje zien
maar het zat wel dicht

Mijn moeder heeft 30 jaar geen oorbellen ingehad en onlangs kreeg ze er oorbellen door. :’)
Het ligt volledig aan de persoon zelf denk ik.

Nee.
Behalve als je ze pas kort hebt, dan zal het wel kunnen. Maar volgens mij blijf je wel altijd een gaatje zien.

Het kan dichtgroeien, maar heel traag. En je ziet nog altijd de plaats van het gaatje zitten.

bij mijn nicht is die dichtgegroeid maar dat duurt heeeel lang. en je ziet het nog wel een beetje.

Als je ze nog niet zo lang hebt kunnen ze nog makkelijk dicht groeien, maar als je ze al langer hebt kunnen ze denk ik niet meer dicht groeien. Ik heb al best lang drie gaatjes in allebei mijn oren en ik denk niet dat ze ooit nog dicht gaan groeien :stuck_out_tongue:

Ja, de mijne zijn ook dicht gegroeit. Ik kan geen oorbel meer in doen, maar je blijft ze wel zien. Terwijl mijn moeder ze na 20 jaar ofzo nogsteeds in kan doen. Echt zo gemeen. ;o