kunnen jullie mij helpen ??

Er word op school vaak gezegt dat ik een plat bil heb :zipper_mouth_face:
dat vond ik zelf ook zo.
Mijn vraag is dan hoe kan een dikker/voller
bil kan krijgen (hebben jullie ook zo een probleem met een plat bil ofso) :kissing:

niemandd :frowning_face:

Iets meer detail please.

Want als je van voren plat bent, en klein, en het is namelijk ook nog eens genetisch bepaald :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dan ben je ervoor “Verdoemd”.

Maar je kan eten wat je wilt, maar of er dan magischderwijs een grotere kont van komt?

Naja hier wat tips

• Koop 1000 Big Macs, Sucses gegarandeerd
  • Koop geen spijkerbroeken met alleen een zak, doe ook met frutseltjes eraan.
  • Spuatten is de perfecte sport voor stevigere benen en vollere billen.
  • Doe een billift, kost maar 1599 euro.

Nee ik ben gemeen. Maar je kan er weinig aan doen. Het is je lichaam, ik weet even niet hoe oud je bent, maar deal with it. Omdat je kleine tieten hebt en platje genoemd word moet je niet een probleem ervan maken?

Spaarse

Je hebt van die ‘kontkussentjes’ speciaal daarvoor x)

Nee niet om gemeen te doen, het is echt zo, Net zoals bh-vullingen

Ik heb totaal-niet-platte billen. Ruilen?

daar was ooit een artikel over op girlscene.
ik zal even kijken of ik hem nog kan vinden.

Dus omdat een paar kindertjes op school zeiden dat je een platbil hebt , wil je nu metteen voor hun veranderen.

Beetje triest.

Wees blij dat je niet zo’n fucking dikke reet heb , zo’n een waar je een drankje op kan zetten. +lekker veel cellulitus erbij , echt sexy hoor :slightly_smiling_face:

Dit is het einde van mijn cranky post

http://www.girlscene.nl/f…s/2009/februari/booty_pop

blij zijn met wat je heb.

Dat is niet altijd zo even makkelijk :wink:

Maar goed, ik zou het zelf niet weten. Spijkerbroeken met klepzakken enz lijken je billen ook al groter/ronder in!

en doe dit zeker niet omdat andere mensen zoiets tegen je zeggen, daar moet je gewoon schijt aan hebben!