Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

Hallo meiden,

ik had vroeger al nepvriendinnen, daar speelde ik dan mee. m’n ouders vonden het prima, en ik nam ze altijd mee op vakantie. Wel 14 vriendinnen, ik had voor elk meisje een naam bedacht, hoe ze eruit zag, welke sport etcetera… mijn ouders vonden het helemaal prima, ze wisten wel dat meerder kinderen dat hadden.

Maar nu is het eigenlijk nog steeds zo, ik voel ze gewoon bij me. Dat is wel fijn. Maar ik heb nu de laatste dagen dat ik heel slecht slaap. Ik weet gewoon dat er in mijn kamer mensen naar me kijken, hoe vreemd dat ook klinkt. Ik ben er bang voor, en ik weet niet wat het is.

Mijn mentor wist het gelijk al, en zei tegen mij dat ik geesten zag. Ik had haar helemaal niets verteld, maar zij heeft dat zelf ook en ze weet namelijk dingen die in je hoofd omgaat en die je helemaal niet hebt verteld.

Ik ben inderdaad hoogsensitief, ik voel sneller dingen aan maar ik kan niet gedachten lezen. Maar ik kom er steeds vaker achter dat ik geesten voel, en ik wil dit gevoel weg.

Kan iemand me helpen, en advies geven? Ik ben nu weer bang om te gaan slapen, of alleen thuis te zijn. Dit gaat gewoon niet langer meer, je kunt niet altijd bij iemand zijn, ik vind dat ik ook gewoon normaal alleen moet zjn thuis. alsjeblieft, help me!

sorry, dubbelartikel… ging perongelijk

Wauw, ehm nou persoonlijk heb ik hier geen ervaringen mee, maar ik denk dat het slim is om hier met iemand over te praten die hetzelfde mee maakt. Omdat zo iemand jou het beste kan begrijpen.

En van de verhalen die ik heb gehoord moet je er mee proberen te leven, het accepteren. Of je er helemaal voor afsluiten. Maar ik weet niet of dat kan omdat je je er al voor open hebt gesteld.

ow.’ lijkt me echt vervelend.
je heb ook op tv dat ene programma over kinderen
die geesten enzo zien. op sbs6. Die vrouw helpt die kinderen dan en
dan kunnen ze er normaal mee omgaan. Misschien kan je ook zo’n iemand vinden ofzo… & ik zou het ook tegen je ouders zeggen.
Of heb je dat al gedaan?

een medium kunt je er voor afsluiten volgens mij…

Misschien kan je er met je mentor over praten?