Kunnen jullie me helpen? afvalspul

Hey,

Ik wil echt heel graag afvallen en een betere conditie krijgen. Ik heb dit zelf al eerder geprobeerd. Eerst met thuisfitness, maar daar kreeg ik na een maand nog geen resultaat van. Toen viel ik terug in mijn oude etensgewoonte. Ik kwam weer de weinige grammen die ik verloren had aan tot ik niet mezelf langzaam begon te haten. Ik kwam op het pad van anorexia terecht ik at probeerde maximaal 500 calorieën te eten. Ik viel wel af maar na een tijd besefte ik dat dit niet de manier was. Ik heb me toen gekeerd en begon weer zoveel te eten. Bang dat ik weer in hetzelfde patroon zou vervallen. Ik ben nu nog zwaarder dan eerst en ik wil echt afvallen op een gezonde manier met resultaten. Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben. En nog iets ik wil het mijn ouders vertellen. Niemand weet dat ik al een tijdje probeer af te vallen. Dus ik wil kijken of het wel lukt als ik de steun van m’n ouders heb. Hebben jullie tips hoe ik het kan vertellen het ligt nog al gevoelig. Alvast bedankt.

In dit topic zitten meiden die ook bezig zijn met afvallen, die kunnen je zeker helpen en motiveren! http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-5-lees-de-beginpagina-308208.0.html

Zou het inderdaad ook met je ouders bespreken, die kunnen dan ook rekening houden met wat ze in huis halen.