Kunnen jullie klaarkomen door vingeren?

Wanneer mijn vriendje mij vingert kan ik niet klaarkomen. Op de een of andere manier lukt het dan gewoon niet. Vroeg me af of dit aan mij lag of dat meer mensen hier last van hebben?

Nee hoor is helemaal niets raars aan.
De ene komt klaar van penetratie,de ander van vingeren en de ander van bijvoorbeeld beffen.
Het is vooral experimenteren wat jij het lekkerst vind,en sommige vrouwen kunnen nou eenmaal wat lastiger klaarkomen dan de ander.
Succes !

Zorg ervoor dat je vriendje ook je clitoris stimuleerd hoe jij het lekker vindt als hij je vingert, blijven exprerimenteren dan vind je het wel :wink:

Eigenlijk doet hij precies hetzelfde als wanneer ik het zelf doe, en dan lukt het me wel om klaar te komen. Dat is het rare haha

Gewoon een kwestie van veel oefenen en niet te gefocust zijn op het klaarkomen. Je zou zelf ook een beetje kunnen helpen en hem het eerste/laatste stukje te laten doen.
Aan het begin van onze relatie kwam ik ook moeilijk klaar, maar samen lukte het vaak wel:).
Inmiddels weet hij wel hoe hij mij klaar kan laten komen. Al duurt het wel langer dan wanneer ik het bij mezelf doe:p.

Verandert hij tussendoor van snelheid of van plaats?
Dit kan het namelijk ook verminderen. Als mijn vriend de hele tijd dezelfde beweging maakt lukt het wel, maar als hij ineens verandert van snelheid of opzij gaat, dan zakt het gevoel helemaal weg.

Dat zou inderdaad nog wel eens wat kunnen zijn, bedankt!

ik kan helemal niet klaarkomen door vingeren volgensmij. het is me in ieder geval nog nooit gelukt en toen hij het deed lukte het ook niet.

Oh wat vervelend! Lukt het op andere manieren wel?

nop het is nog nooit gelukt. maar kan ook wel aan mezelf liggen omdat ik denkik te vroeg stop. ik voel wel degelijk opwinding en dat gevoel vind ik ook al erg prettig