kunnen jullie helpen?

Heejj, ik ben 13 jaar en al mijn vriendinnen lijken veel ouder en knapper dan mij. Hebben jullie misschien tips zodat ik iets meer op hun kan lijken? XEstergrootx

Toen ik 13 was leek ik 10/11, toen ik 16 was leek ik 14, toen ik 18 was 16/17 en pas daarna kwam het goed :’)
Ik was tijdens de puberteit ook nog eens vrij lelijk HAHA (zeg maar rond 14/15)

Dus ja de enige tip die ik voor je heb is geduld hebben :slightly_smiling_face: Het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Jammer dan dat zei er nu ouder uitzien en knapper zijn, er komt vanzelf een dag dat jij in de spiegel kijkt en jezelf even mooi vind. En trouwens je kan beter jezelf zijn dan op een ander lijken, toch?

Waarom wil je op je vriendinnen lijken? Ik weet niet hoe je eruit ziet maar ik denk dat dit onzekerheid kan zijn in plaats van dat het nu echt zo is.

Volgens mij ben jij de enige die jezelf kan helpen, door een beetje meer zelfvertrouwen te hebben. Dat kunnen wij helaas van achter de pc niet doen :wink:

Je bent 13, geen 20. Je hoeft er niet ouder uit te zien, je bent nog een kind. Iedereen ontwikkeld op een andere manier. Het komt heus wel goed met jou alleen nu niet meteen. En ga niet overcompenseren met make-up en kleding, want een soort nichtje van mij is 14 en doet dat ook, ik vind het er gewoon niet uit zien :cold_sweat:

Ik leek/lijk ook altijd jonger. Nu nog steeds. Mensen schatte mij 16/17/18 en ik ben 21. Maar bekijk het positief, dan zie je er op je 30ste er ook nog jonger uit en dan wil je niet ouder geschat worden.