Kunnen jongens weten dat je ze leuk vind zonder dat je ooit tegen ze hebt gepraa

Kunnen jongens weten dat je ze leuk vind zonder dat je ooit tegen ze hebt gepraat?
  • Jaaa sowieso!!
  • Ja kan
  • Misschien, maar denk het wel
  • Misschien, maar denk het niet
  • Nee denk ik
  • Sowieso niet!!

0 stemmers

Geef antwoord please :hugs:

Op de manier hoe je naar hem kijkt en lacht misschien maar daaruit moet je niet zomaar conclusies trekken.

Nee, logisch.

kan dat trouwens niet even in je andere topic.

-__-

ik heb precies hetzelfde. ik vind iemand leuk maar we kijken elkaar alleen wel eens aan. nu wilde ik hem gisteren aanspreken op kerstgala, maar hij was nergens te bekennen :hammer:
wat kan ik nu doen om met hem in aanraking te komen? ik follow hem al op twitter

Gewoon nee. Het zijn geen gedachtelezers.

Ze hebben niet voor niets een antenne op hun hoofd en een groen knipperend lampje achter hun oor.

uh ja als je de hele dag zo naar hem staart:

en nog net niet kwijlt in zijn buurt wel ja

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja kan, maar in de zin van wel op internet/app praten…
Misschien zijn het voorgevoelens, maar een jongen kan in het echt altijd afknappen!

Bij mij precies hetzelfde echt irritant is dat! Er zijn mensen die zeggen dat je niet ‘echt’ verliefd op iemand kunt worden als je eigenlijk niet met diegene praat, maar het kan wel en het is heel vervelend… Ik weet ook echt niet wat ik moet doen dus als er mensen zijn die tips hebben stuur ze please…

nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik hem leuk ben gaan vinden doordat hij me zoveel aanstaart in de gang. zijn vriendin kwam ik later wel tegen in het cafe, maar hij mocht daar niet binnen en toen wezen ze allemaal wel naar mij. ik weet ook niet wat ik daarvan moet denken…

nee.