Kunnen deze schoenen (loafers) in de winter??

Ik heb schoenen gezien op asos.com en vroeg mij af of jullie vinden dat dit soort schoenen ook in de winter gedragen kunnen worden en zo ja hoe zou je ze combineren?

http://images.asos.com/inv/media/9/5/0/5/2475059/navy/image1xl.jpg

Ik vind dat ze ook prima in de winter gedragen kunnen worden hoor (:
Gewoon een skinny erbij aan, trui ; et voila!

Is dat niet heel erg koud?

Daar ben ik dus ook bang voor, dat het redelijk koud is… zelfs met een pantykousje…

met een maillot kan dat prima denk ik.

Ik denk dat ze nu in de herfst nog wel kunnen, maar dat ze in de winter echt veel en veel te koud zijn.

Nee. Dat zijn praktisch ballerina’s/open schoenen. Dus tenzij je dat normaal ook in de winter draagt, niet doen, krijg je spijt van!

Herfst kan wel, winter: veeeeel te koud. Dan vriezen je voeten eraf

Ik zou ze ook zeker niet in de winter dragen! Dan ga ik altijd voor lange of korte laarsjes.

Ik zal ze niet dragen in de winter, herfst kan nog wel maar de winter lijkt me echt te koud :s

In de herfst kan het zeker wel!
En ik denk dat het ook in de winter kan, met dikke maillot en andere dikke kleren.

Ik heb ook zulke, ik ga ze in de winter vast wel blijven dragen. Gewoon met een maillot/legging erin, jurkje, jasje, sjaal. Why not?

het kan wel alleen denk ik inderdaad dat je ze niet op hele koude dagen moet dragen

Ik zou ze persoonlijk niet gedragen hebben in de winter of je moet houden van afgevroren tenen.

als je gewoon bijv de auto instapt uit en dna op je werk ben kan het maar niet als je een grote fietstocht moet

ik denk dat dat heel koud is, ook met pantykousjes.